10 May, 2010

Sekitar Majlis Persandingan Ita's..

Alhamdulillah...weekends lepas selamat sudah majlis pernikahan adik kawan baik ku di Gombak, belakang Batu Caves.. Ita atau nama penuhnya Ct Hajar.. jgn tanya mana dapat nama Ita tu aku pun x sure...hehehe..btw, majlis persandingannya yg buat dkt dewan orang ramai, memang meriah gila2... walaupun aku x dapat nak dtg majlis nikahnya cz kerja... tapi dapat lepak 3 hari dgn family kawan baik ku ini, memang menyeronokkan... diorang semua happy go lucky punya family..aku tak rasa terpinggir... thanks angah and family cz sudi layan alang yg jd tukang sibuk je nie...hehehe... bukan tolong sgt kannn??... titttt...... ckp ngan Ita sorry jerit2 tu... tempereture turun naik masa tu...hahaha..x pasal2 je pengantin kena marah...adeii.... so aku pastekan sikit pic2 sekitar majlis berlangsung... x byk sgt ambik cz orang ramai crowded so kepala aku penin x leh nak fokuss.... enjoy the pic... daaaa......






apa2 pun SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SITI HAJAR @ ITA & Zendie....






Ptg Sabtu selepas Nikah......Fotoshot dlm persalinan jawa...





Outfit selepas majlis nikah... fotoshoot outdoor... nice....kena pusing2 batu caves... balik lenjun bsh kena hujan lebat.....hehehe.. kesian, nasib baik sempat shoot....




Hantaran belah lelaki utk perempuan.. nice tema black and white....side perempuan x sempat snap dah kena angkut...adeii...







time berarak nie x sempat snap pic...cz aku kena handle kat belakang skli... tapi kompang memang meriah... ramai gilosss bdk kompangnya..







Silat diorang nie...memang gempak la...



Pengantin dgn family side Pengantin Perempuan





tukang sibuk dgn pengantin.... ;)





Sempat lagi aku kidnap bunga mkn beradap sblm balik..hehehe..





pengantin dah letih... bila nak habiss ni... hehehe.. SELAMAT PENGANTIN BARU ITAA....



1 comment:

Anonymous said...

gmbr last tu mmg nmpk sgt diaorg letih kan? kantoi...heheheh...
thx for coming ya! alang mmg x yah tolong sbb mmg ramai sgt yg tolong...
_angah_