05 May, 2010

Movie..moviee...

Assalamualaikum semua.. yehhaaa hari nie baru dapat kembali ke sini... heatic gila kerja 2-3 hari nie sampai x sempat nak upload apa2 pun..adeii.... Sabtu lepas aku dgn hubby gi lepak Alamanda... dah lama x shoping.... at last dapat jugak aku rembat jeans dgn dress... (zeti akak dapat jugak bajuuuu tu..hehehe). Dan malam nya kitorang dapat gak tgk Iron Man2 setelah beratur bersesak nk dapatkan tiket pada tgh malam Jumaat sebelumnya di Pavillion... mak aiiii 1st time aku pergi sana midnight... dah rasa mcm aku pergi pasar uptownpulakk...ramainya orang kat sana... crowded dgn bisingnyaa... dah x rasa mcm kat pavillion.... may be pasal public holiday kut... balik tu aku terus flat... Esoknya ahad lepas b'fast Mc'd dgn pg pasar.. kitorang ingat nk beli tiket IpMan2 utk tayangan ptg nanti kat Galaxy cinema.... jam masa tu lum lagi pkl 11am... kitorang ingat kitorang la awal... sekali lagi situasi yg sama kitorang dapat mcm kat Pavilion... pagi2 rupanya orang dah beratur panjang gilaaa dah sampai pintu masuk panggung dah.... dasyat gila penangan IronMan2 dgn Ip Man2 nie... semua cinema bukak lebih dari satu panggung utk cerita2 nie.... bagus tul bisiness diorang bulan nie.. hehehe.. ok lah aku end-up dulu entry ni dgn pic2 aku dgn hubby je... bos dah masuk x dapat nak merapu panjang2...hehehe... see all later k.... byee...

Sabtu @ Jalan2 Alamanda....

Ahad @ Jalan2 Ampang

No comments: