10 April, 2010

Minggu yang Bosann..!!!

Minggu nie minggu yg bosan bagi ku... bosan dari segala sudut... bosan dgn suasana kerja... bosan dgn keadaan ku sekarang.. bosan dgn semua benda... Blank sampai tak tahu nak buat apa, hilang idea utk bertindak... nak hang out keluar... teman2 kebayakannya sibuk2 belaka, diorang pun ada masalah dan jadual sendiri so......... ermmmm......... sampai kan aku nak balik rumah parents sendiri pun diorang x de kat rumah nk layan aku...adeiii... kalau ada yg free, mood pulak tak baik.... kol husband sendiri, mood dia pun x baik gak...nak keluar sendirian mcm dulu2, aku rasa x selamat pulak dgn keadaan semasa yg melanda negara kita nie. Dgn ragutla, pukau la..... mcm2 hal laa.... kesimpuannya, so 'bored' hidup aku sekarang ok, tanpa family, tanpa kawan2, tanpa aktiviti.. serba serbi x kena aku buat gara2 kebosanan yg melanda.... sampaikan nak mengarang pun aku dah x de mood... hermmm.... :(

No comments: