06 April, 2010

Kembali...

Aku kembali menulis setelah beberapa minggu x update.. ermm apa nak tulis ya... tgh sibuk dgn drawing2 nie... pening kejap, mata dah juling tgk benda kecik2 dlm drawing nie.. so kita larikan mata kejap ke screen menulis..

Perkembangan ku lately, in case korang nak tahu la, cz last entry aku byk merapu kan... nothing much perubahan dgn masalah ku. Nak kata dah selesai tidak jugak...., namun buat masa nie aku cuba elakkan supaya tidak menjadi lebih parah... 'act' selagi mampu.... Cuba utk bertahan sebaik mungkin.

So end of sad story... u all nak cerita funny tak?... last saturday aku telah di lantik di ofis nie sebagai president (atau lebih dikenali disini as chairlady) Recreation Club kat ofis nie... hampeh tak hampeh aku cakap.. menambah kan lagi tugas ku yg dah sedia bertambah ni.. so my GM nak rangka2 XTVT yg boleh aku arrange sepanjang tahun nie sehingga awal tahun hadapan. Dari majlis makan2 (perkara wajib niii, hehehe), utk kategori sport (yg aku memang x suka) dan lastly bahagian XTVT outdoor/outting. So smlm aku arrange small meeting antara aku and committe baru di bawah ku... u know what?... mcm2 crazy idea yg keluar. Naib aku kat sini memang sewel.. gilos dapat dia bawah aku.. memang hyper.... nak di jadikan cerita, lastly kitorang decide nak buat jungle trunking, flying fox and etc... cuma lokasi tgh pikir cz bos minat Frim tapi overall termasuk aku x suka kat Frim (bad experience).. (btw, kita skip bhgn sport dgn makan2 tu yek).... tetiba en. Azizi (my AJK) ckp
"kita pergi kat Perak tu la.. ada kolam air panas... tempat yg leh buat xtvt tu...apa ye nama nyaa??..."
aku jawap : "Perakkk??..kolam air panasss??..." (dlm hati mcm kenal je tempat nieii...) tetiba terus keluar lampu kat kepala ku.. " Sungkai ke?. Trolak??""
Azizi : " haaa yg tu laaa, nak??"
terus aku senyum sampai telinga..tahukah kalian bahawasanya aku memang dah ada quatation tempat tu sejak dari 3 tahun lepas lagi... adeii.... terus terimbau kenangan lama... aku kena arrange semula function yg tak jadi aku buat 3 tahun lepas utk budak2 FA-DAM... dan dari idea yg sama aku kena rangka versi ofis funtion pulakk.... what a coincidence laa..... so perkembang xtvt nie... akan aku hurai kan sekiranya lampu hijau di beri oleh semua pihak di sini... can't wait laa... ;)


No comments: