16 April, 2010

Cousin Wedding lagiii???

Yehaaa...hari nie dah Jumaat...esokkk cutiii x yah kerjaa.. hehehe.. tapi x leh la nak happy sangat..cz kena attend wedding cousin lagi.... bak kata kakak officemate ku kat sini, cousin kawin lagii?... ko nie ada berapa ramai cousin, asyik aku dengar cousin wedding je?... hahaha.. aku ckp la.. kak, saya ada nie ada nak dekat 30 orang cousin tau.... terkejut jap dia... hehehe kaum kerabat ku memang ramai.... kalau dah ayah ku ada 5 orang adik beradik, umi ku ada 7 orang adik beradik, satu family ada anak lebih dari 3 orang (family ku paling sikit la) so korang anggarkan la sendiri berapa orang cousin/sepupu yg aku ada..... yg dah boleh kawin je dah nak dekat 10 orang... tu blm campur site belah hubby ku lagi...adeii.... so paham2 je lah ye.... awal tahun ari tu wed cousin dari family site ayah ku... bulan 3 hari tu, cousin belah site hubbyku.. this weekends cousin dari site family umi ku... nanti bulan 6 pun ada sorang lagi wedd cousin dari belah husband... so aku tahun nie memang meriah dgn kenduri kendara sedara2.....

Oklah, selamat cuti berhujung minggu semua.. buat zeti, selamat berdating..hehehe...

aku update coretan sekitar majlis wedding nie next week k... byee....

No comments: