03 November, 2008

Salah aku ke???....

ermmmm... permulaan minggu yg akak stress buatku.. ingatkan pergi trip boleh clear kan minda ni tak...minda lum clear lagi ptg smlm dah dapat news yg menambahkan beban dlm kepala ku. terasa berat sgt kepala ku skrg.

Apa salah ku?.... salah kah aku kalau nak seorang teman yg bertanggungjawap, yg matang, yg stabil.. yg lahir dari keluarga yg erat...yg boleh membimbing...dan aku harap dari dulu lagi aku kalau boleh dapat seorang lelaki yg boleh menjaga ku, bukan aku yg 'menjaga' dia.... yg x byk cakap cz aku dah memang kuat bercerita... yg relax, cz aku jenis yg bersistem. menghormati prinsip2 ku...yg boleh menerima aku seadaanya... salah kah aku atas permintaan nie.... melampau ke permintaan ku ini..... aku x reti nak merungut...aku jenis yg x byk cerita... aku jenis x suka besar2kan perkara membebankan kepala... aku cuba terima seadaannya... aku cuba terima kekurangan dan kelemahannya.... tp apa yg aku dapat..... hanya beban dlm kepala otakku.

Mungkin aku byk dosa dgn kedua ibubapa ku agaknya... sehingga sebagai balasan aku menghadapi krisis demi krisis dgn bakal keluarga mertua ku sehingga kini. sampai bila perkara ini harus berterusan.... sampai bila.... salah aku ke????

seandainya perkahwinan ku ini di di batalkan... adakah aku yg akan di persalahkan setelah hampir 70% persiapan di buat?? apa pula tanggapan keluarga ku??..... aku buntu....

4 comments:

kYanA said...

haluuu....

susah tul nak komen.. ni yg ke 3 kali ni... xmsk gak.. layan jerlah.. keekhkehe...

awat lagu tu nor??? any problem??? take it easy k... setiap masalah ada penyelesaian nya... kalau nak bahu.. bahu akak masih berbau lom d lap lg ni.. kehekhe... xdelah.. kalau ada problem nak kongsi.. i always here.. take care..

Cempaka... said...

thanks kak nad... mana2 ada problem kan kak...tq for the care...

rinarashid said...

salam....

nor, itu baru permulaan... byk lgi rintangan & halangan slps ni... don't cry2 my dear.... dah nk sampai dah tu... any poblem bawa berbincang k...

Cempaka... said...

dari mata terus ke pena.. thanks for the advice... ;p.