25 November, 2008

Boring yg amat...

wuaaaaaaaaaaa...boringnya lately.... hehehe... 3-4 hari ni x tulis entry...bukan x de xtvt tapi just x de yg exciting sgt...hehehe... jumaat hingga ahad, parent ku datang rumah ku...untuk menjemput saudara mara and kawan2 umi and ayah ku sekitar KL ke kenduri ku... secara x langsung aku dah jadi driver bermula malam jumaat tu lagi.....adeii... ahad tghhari parentsku pulang, aku pusing2 di Ampang Point, niat di hati nak buat rawatan resdung, tapi tempat tu tutup pulak. alih2 aku just2 pusing dlm tu sendirian...dah agak2 boring aku pulang.... otw balik singgah rumah Nad, hantar kad...singgah pasaraya nak beli lauk utk di masak makan malam..... ermmmm balik lepak2... tiba2 aku serang sakit dada sampai mlm..... sapu ubat terus aku zzzzzz....


Isnin kerjaaaaaaaaaaaa....wahh sungguh memboringkan...hehehe... separuh hari di ofis..separuh hari lagi aku ada IT training.... agak menarik gak training ni...at least boleh aku tinggal kan meja ku skejap...hehehe.... ajak2 member2 lepak Dagang Avenue mlm td...errmm ada sambutan... Dior pun boleh join, cuma Rain & Emy x dapat join.... masih dalam suasana busy.... sengaja ku ajak lepak, nk bg kad sebenarnya... cz susah nak bat appoinment di lain hari dgn jadual masing2 tgh padat nie....hehehe... ingat nak jumpa Farah sekali... calling2...dia di Kedah balik kg rupanya.... terus balik Kg lepas show di Perak last weekends... berehat sekejap... bagus la... yg paling mengembirakan aku, bila dapat news dari uncle yg mengatakan kemungkinan rakaman Farah ke Combodia di tunda dlm bulan Januari ke Februari sekali lagi mungkin akan kena pada tarikh Birthday dia....so FFC and Fadam FC yg nk buat program beter do something....hehehe... bad news utk club tapi good news padaku..hehehe.... (walaupun actually takut gak pihak pengurusan 'isi'kan jadual yg masih kosong nie... ) adeii tawakal je....


mlm tadi having fun jugak la.... sakit perut dgn dengan gelagat member2 lain, gelak x habis2, hehe.... Fiza boleh pulak terextra blur..... hahaha..... Dior dah pandai berborak... dah boleh masuk dan cepat tangkap maksud ayat2 kitaorang.... semua isu kitorang balun..... seronok mlm tadi....thanks ya and luv u all.... ;p


thanks dior for the cd.. ;)
k lah, bos dah masuk la... duk pusing2 ni... kita sambung next xtvt yaa... daaaa... ;)

No comments: