06 November, 2008

Awak Sayang Saya Tak???

Awak Sayang Saya Tak???


Ptg semlm agak boring walaupun balik dari ofis aku singgah di pasar malam. Still rasa mcm kosong.... sms dekwan & zeti ajak lepak2 KRB... just minum teh tarik... borak, gelak2... program tv pun kitorang blh bg komen...bagus betul la...

sampai rumah kul 11pm. ingatkan blh rest... tunang ku kol... sambung diskusi sampai tgh malam... bertekak, baik, gelak..menangis.. gaduh balik... siap selit tazkirah lagi... semua complete dlm satu mlm.... sampai satu tahap aku dah x mampu nak kata2 apa... otakku blur tetiba. Paling tragis bila tetiba masuk soalan serius... awak betul2 sayang saya???... terkedu aku... agak zalim ke aku cz x pernah nak lafaz kan kata2 tu pada tunang sendiri.... penting diri sendiri kah aku bila berkelakuan begitu.... sesungguhnya perkataan tu memang amat berat utk aku ucapkan...seriusly, bukan senang nak keluarkan. ia sesuatu topik yg very subjektif utk di bincangkan cz pada ku sekali dah ucapkan aku dah x boleh tarik balik. Itu prinsip ku... akhirnya mlm tadi, soalan tu berlalu tanpa jawapan yg pasti.......


antara ayat yg aku terima ,malam tadi : kita cuba bertahan dgn segala rintangan yang datang, cuba utk pertahankan rasa sayang kita supaya jangan pudar. please never lost hope and kekal kan api kasih sayang kita. (what a worddd???....dlm dana termenungg....)



sabtu nie pertemuan semua pihak. samaada rancangan mengikut asal, ditangguhkan or DIBATALKAN terus... aku BERSERAH segalanya....I need to go out sabtu nie...kalau duk sensorang tunggu keputusan blh gila rasanya nanti....

errmmm jet ski??... mcm menarik je ibuuu.... ;)

No comments: