31 October, 2008

November Sudah Tiba...

ermmm... esok dah nak masuk November... perlu ke aku buat kiraan mulai esok.. agak menakutkan aku kira.... makin byk benda yg bukan2 ku pikirkan..... and sepatutnya kalau ikut adat lama... aku dah kena di kurantin kan, and aku tidak boleh dibiarkan sendiri... tp tu adat lama... tidak di ambik kira di masa ni...kalau x bergerak, mati kering kat rumah nanti... nak suruh bertemannn... hehehe... perkara yg paling mustahil di zaman orang semua sibuk sana sini 24 jam.... everything come with a appoinment. paling koman seminggu... istilah last minit kol or midnite snack, lepak2 malam kedai kopi, kedai mamak.....dah x de dah..... apa2 hal tanggung sendiri.....handle sendiri.... deal sendiri.... yg paling penting... telan sendiri.

Esok ke Bukit Tinggi utk company trip... walaupun under company, harap2 aku boleh clearkan sedikit sbyk benda2 yg bermain dlm kepala nie.... i need a breakkkkk.....

1 comment:

kYanA said...

tempuhi dgn tabah... yg pentig.. hadapi dgn senyuman.. kehkehehe...

selamat bercuti n tenangkan fikiran... xsalah sambil nyelam minum air.. take care...