14 November, 2008

Apa Itu Cintaa????

Apa itu CINTA….

Agak2 apa maksud cinta pada korang semua??... and apa pula maksud kasih sayang??.... hehehe… agak lucu jugak bila memikirkannya kadang2… cz sure akan ada mcm2 persepsi yg keluar mcm2 pandangan yg timbul….. apa2 pun setiap orang punya pandangan dan pendapat masing2…… aku x kan huraikan maksudnya dari kaca mataku sendiri…may be next time la…not at this time…hehehe…. ;)

Tajuk Entry di atas di ambil cz teringat cerita drama bersiri yg tgh di mainkan kat astro prima sekarang yg tajuknya begitu…and I don’t like the name of watak Diana & X Bf dia is Adam…. What a name laaa…….Please la… bg la nama lain pada diorang x boleh ke??.... (ditujukan pada mereka2 yg paham maksudku ini...hehehe)....

Teringat falsafah yg ku pegang mengenai CINTA dalam usia ku linkungan 16-17 tahun dahulu.

“CINTA YANG PERGI DAN KEMBALI SEMULA ADALAH CINTA YANG SEJATI TETAPI CINTA YANG PERGI DAN TIDAK KEMBALI, BERMAKNA CINTA ITU TIDAK PERNAH WUJUD DARI AWAL LAGI”…

pernah dengar ayat-ayat ni??... ni lah word yg aku simpan dlm diari ku sewaktu form 4 and form 5 dulu…. Dulu la…. Skrg aku tak tahu samaada masih relevan or not falsafah ni….. ermmm renung2 kan la….. ;)

**Malam tadi dapat tahu tarikh kumungkinan besar Farah berangkat ke Combodia…. Ermmm sungguh ‘tak kelakar’ ok kak nad…. (pinjam key word zeti..hehee..).

No comments: