19 September, 2012

Tersenyum lagi..

Tersenyum sendirian lagi hari nie bila teringat kata-kata seorang teman semlm. Ni bukan kata-kata rekaan ya, jauh sekali nak membanggakan diri, bila dia ckp my body still solid mcm anak dara, bergetah..hahaha.. Dia tanya mcm mana jaga, mesti suami suka kan Cz badan ko still ferm lagi event dah kawin 3 tahun?... terdiam kat sana sekejap smlm.. dalam hati dah kembang2 setaman... hehehe.. mau tak jaga, suami awal-awal dulu dah bg tau, dia suka benda-benda cantik, so kita sebagai isteri tak kan x paham-paham kut, padai2 la jaga badan bukan utk org lain, utk suami sendiri gak kan?.. ;)



Alhamdulillah sejak pakai PREMIUM BEAUTIFUL 3 bulan lepas nie, byk improvement. Dulu lepas 2 tahun kawin berat badan naik lebih dari 10 kilo.. walaupun blum mengandung or bersalin... ishhhh... habis bungkus semua kebaya lama, kurung moden dalam kotak & baju kerja x muat. Dan Skrg dah dapat balik berat badan ideal, dan yg paling best shape badan lagi better dari zaman-zaman masa aku anak dara dulu. tambah-tambah PB ni dah kurangkan aku punya sakit pinggang dgn sakit belakang...lagi la aku Suka gila..




Haa nk cerita sikit kat sini, Aku nie jenis pemalas sikit nak ikut petua2 lama nie, ulam pegaga ke?.. pucuk betik ke apa ke? buat just itu ini..makan tu, makan ni.. badan naik risau, tp nak ikut petua & senaman malas..hehe.. so salutionnya dgn korset ajaib PB ni la... dgn PB nie senang je, pakai hari-hari dgn baju kerja utk pergi kerja... sepanjang hari tu PB akan tolong shape kan badan kita... so lama-lama badan kita akan terbentuk dgn sendirinya mengikut shape yg kita idamkan dgn PB, tanpa perlu makan apa-apa, or refill apa-apa. Sekali pelaburan yg berbaloi-baloi... sgt puas hati. Dan aku x pernah menyesal beli korset PB nie utk kepuasan diri seorang wanita seperti aku.. cewahh... Skrg pun kawan-kawan yg dah join pakai PB mula sukakan perubahan pada diri mereka juga. sgt best bila diorang ckp saiz baju diorang dah turun or baju lama diorang dh longgar.. sangat happy bila dapat bantu kawan-kawan. Double happy for me yeahhhh... ;).


ok la off dulu, nak sambung kerja, memblog sewaktu kerja nie..ish-ish.. amalan yg tidak baik ok.. tp pasal mood aku tgh baik, nak juga menaip hari nie, hehehe.. so kalau u all nak try Korset pembentukan badan PREMIUM BEAUTIFUL ni, jgn segan2 contact kita k, free rundingan, mana tau pasal mood baik aku hari nie, leh bg u all diskaun ke? kan? sapa yg untungg? korang jugakkk..hahaha..


k lah take care semuaaa daaaa, byee...



NOR 012-6043104

No comments: