25 June, 2010

A Short Happy Moment

Yesterday aku ambik 1/2day afternoon.. cz nak entertain my only friend from S'pore yg sampai ke KL smlm... Last jumpa minah ni rasanya dlm 2 tahun lepas kut sblm aku kawin lagi... Oleh kerana hari nie dia dah buat plan dgn relative dia so nak tak nak, kitorang just boleh spend time together semlm... best jugak la... aku pun dah lama dah x jalan2 kat area Bukit Bintang, after lunch kat BB...kitorang gi pusing2 kat KLCC pulak... nak ambik gambar kt taman KLCC x dapat cz hujan renyai... minah nie sensitive karang demam..so kitorang pusing2 dlm KLCC je lah yaa... Mlm bwk noreen dinner kat Stick House Kg Baru...aku rasa ada setahun gak kut last yg aku datang sini... x tahu sapa yg tourist...noreen or aku... hehehe...

I, emy & noreen kat lobby hotel, baru nak pick noreen out...

after dinner..zeti, noreen & wan

pose dlm kereta....sblm meninggal kan noreen...

Nice spend time with u noreen... tak sangka kan perkenalan dalam alam maya boleh jadi close sampai skrg... muah.muah.. i tahu u sayang i kan??... cewah... tq for everything....kalau ada rezeki nanti kita jumpa lagi ye, either di KL or kami pulak ke S'pore.... cewahh....

Ting tong lagiii....

Ermmmm... lepas balik... aku baru nak tarik nafas lega cz enjoy spend time dgn kawan2...bergelak ketawa... alih2 mood aku x berpanjangan... kembali hujan ribut lepas tu kat rumah (dah la kat luar pun tgh hujan)... mesti korang bosan kan baca blog aku nie, asyik mood x stabil je.... aku x blh nak bendung... aku pun x mahu situasi nie... seriusly aku x sukaaa.... nak story kat orang... aku rasa mcm terhalang.... nak simpan sendiri, aku dah sakit... nak tak nak dlm nie jugak aku bebelkan.... Aku sendiri x tahu sampai bila problem kitorang nak slove... terlalu byk cabaran yg aku terpaksa tempuhi dari hari demi hari.... sorry cz korang kena baca benda2 merapu dlm ni lately....

haissshhhhh... tarik nafass.. tarik nafaassss.... u are a tough girl ok.. u can do'it... btw, aku akan cuti memblog dlm seminggu nie... nak tenang kan fikiran.... kawan2 please wish me luck utk this weekend... i realy need it... thank you.

**p/s : I really want to smile again...

2 comments:

linahilmin said...

it's ok to express your feelings if it can make u feel better...
take care!

Cempaka... said...

Thanks kak lina.. long time no see..hehehe... jumpa jugak blog saya yaa... ;p