21 June, 2010

My Litle Brother..

Salam semua.... macamana weekends korang??... weekends ku di habiskan bersama keluarga tercinta... betul la ckp orang, kalau balik kg tiada istilah diet... huhuhu.. balik2 je umi dah siap masak gulai lemak udang galah + sup tulang kaw2 punya...aduuhhh... smlm sblm balik KL umi dgn nenek masakkan aku gulai itik pulakk... meriahh makan kalau balikk nie tau...

Tak byk yg aku blh coretkan kali nie just nak memperkenalkan adik bongsu ku pada u all, Mohd Najmi Naim.. aku dah lama x spend time dgn dia nie berdua sejak kahwin dulu... so ahad lepas, aku bwk pusing2 JJ Seremban sambil tgk movie ToyStory3... sukanyaa dia... cz selalu kalau aku balik sini, pusing2 dgn hubby dia mesti x dapat ikut... so kali ni aku tebus balik la spend time dgn dia....
oklah, enjoy the pic yaa... see u all later..byee...
nota kaki : kalau u all perasan cara si Boy ni (gelaran utk adikku di rumah) posing..hahaha.. angah, zeti jgn marah k...my adik pose tiru trademark kakak dia... i x ajar dia ok..dia buat sendiri... hehehee.... ;p

No comments: