18 June, 2010

ISF 2010 Exhibition..

Salam everyone... kita lupakan my personal life utk sementara waktu, letak tepi dulu.... kita fokus pada kerja ok.. kerja tetap kerja... kena teruskan utk hidup.. cewahh... (cuba nak happy kan diri sendiri for the moment).. ;)

Smlm hampir seharian aku di KLCC Convention center utk ISF 2010 Exhibition.. pada sesiapa yg tidak mengenaliku dgn begitu rapat.. cewah.. my job scop is ELV designer... apa tu ELV??.. ermm susah kalau nak explain pada orang yg bukan dlm bidang nie.. lebih pada engineering mechanical part.. utk design Public Address, Intercom, CCTV, Security, Card Access, Fireman intercom, Audio visual..etc.. lebih kurang la.. tapi aku punya scop kerja just as designer and drawing (AutoCad).. cost2 and price aku tak involve..hehe. tu part senior2 aku.... aku tak campur bahagian2 harga... so smlm punya exhibition lebih pada utk bahagian Security System... oleh kerana aku tak de benda urgent nak kena submit kat office,...kak zie tarik aku sekali pergi exhbition tu smlm... walaupun aku lum ada mood nak bersosial...tapi pergi jugak la.. at least, aku leh tgk pemandangan... tgk orang ramai... aduhhh... ramai sungguh... naik lenguh jugak la kaki berjalan smlm, punya la besar hall nya, adeii... so balik ofis semula ptg smlm dah pukul 5.50pm...ngam2 utk patch out time je kul 6...hahaha.. kak Roziah ckp.. korang pandai yek balik ngam2 je... tau x pe kak.. bukan selalu pun ngelattt kerja... hehehe... so aku paste sikit pic yg sempat di snap...x byk sgt la..
dgn kak zie..baru lepas registration...
Entrance.. ready to tour.. adeii...


my klik sibuk dgn seribu satu soalan utk every booth.. adeii..rajin tu diorang nie..



antara produk-produk yg ada smlm... kamera cctv & card access system...

**so tu je lah kut... kita jumpa next week k di lain entry k... esok den nak balik Serembann.. huhu.. x sabarnya..dah 2 bulan x balik nie.. mcm jauh je kan??.. tapi masa membataskan utk aku balik dgn lebih kerap lagi... umi nak kari ketammmm??.. (demand tau anak dia nak balik...hahaha.. jahat kan??).

***By the way..HAPPY BIRTHDAY UTK ADIKKU NADZRY (smlm birthday dia)... Semoga lebih success and bahagia selalu k... bila nak masuk minang Ayu nie.. berjangkut akak tunggu tau.... ;p (hehehe...gurau je)

adiosss semua..

No comments: