27 May, 2013

Selamat Pengantin Baru Ejarn & Fatin AF5

Assalamualaikum semua... sorry entry ni agak lewat seminggu. Sebabnya blog ni bengong... hehe upload pic asyik x lepas je.. huhuhu.. :-(. plus kerja kat ofis pun tgh menimbun...sempat upload kat fb je...

So berbalik pada wedding nie... aku dapat kad jemputan ni agak lewat, 2 minggu sblm date... tp kebetulan weekends tu aku x de appoinment biz or family, husband pun cakap ON je... so jadinya ke Johor Bharu la aku minggu lepas untuk menghadiri majlis berkahwinan Ejarn & Fatin AF5. Aku dtg atas undangan Ejarn. Kenalan a.k.a 'adik' yg aku kenal hampir 9 tahun lepas....gila la dah besar dia, dah kawin pun...huhuhu.. tp secara jujurnya selepas dia pindah berhijrah ke JB dalam 4-5 tahun lepas, aku dah x jumpa dia,sekadar follow fb dia je, and tak sangka dia still ingatkan aku sampai dapat undangan dari dia lagi. and paling terharu bila dia Nampak aku kat kenduri hari tu, still cam aku, and siap tanya kawan-kawan lain. Sorry la dik, akak dtg sendiri je, kawan-kawan lain semua dh ada anak kecil tak dapat dtg. Akak wakil kan semua ya... dia senyum je... senyuman dia sama mcm dulu gak...


Sblm ke entry Weedding kita nak buat ulasan hotel jap... aku ke JB Sabtu, 8hb May 2013. Stay kat Tune Hotel JB. Tempat kegemaran aku kat M-Suite Hotel tu dah penuh walaupun try booking 2 minggu sblm date... dapat je kad nak terus book tapi sana nak full, terpaksa la aku dgn hubby buat pertama kalinya duduk kat Tune Hotel. Bukan pilihan di masa akan datang rasanya, kecuali terpaksa sebab biliknya kecik. tapi Clean la...everthing kena charge sana, aircord, tv, tuala... malah check out dia kul 11am agak awal, bila x keluar on time diorang matikan electricity.

oohh ya aku tertinggal hanger kat sana.. huhu.. ;p off record.

biliknya just ada basic need. Oklah bagi org yg tak nak lepak dalam bilik kan..



MAJLIS PERKAHWINAN EJARN - FATIN AF5

DATE : 19 MAY 2013

TEMPAT : DEWAN JUBLI INTAN, JOHOR BHARU

Sudut Autograph & Ucapan





Sangat Suka Pelamin dia... cantik.. termasuk walkwaynya..


Meja makan beradap/ makan Damai / Kek pengantin

Ketibaan pengantin.. naik terkejut aku tgk adik nie.. asal la ko x potong rambut dik.. nasib baik akak x de gunting kat tangan, kalau tak.. nnak aje akak gunting...huhuhu...


Tapi marah pasal rambut tu tak lama, aku jadi sejuk bila tgk pengantin ni senyum.. still tak berubah senyuman u alls sejak dahulu... akak sukaa... ;)




siap ada zapin johor lagi time raja sehari tgh santap. ada Boria gak rasanya, tapi aku dah gerak balik KL. Tak sempat tunggu...



Aku, Hubby dgn Sabhi Saddi atau lebih aku kenali dgn nama Boy.. mcm dah 'membesar' je budak nie.... sama macam Ejarn gak, bertahun kut dah tak jumpa dia.. dah bergerak solo dah dia... good for him. All the Best to you Boy.

Ni lagi sorang geng adik nie.. Dior. Nice to meet you again. Semoga kerjaya anda bertambah maju dan gemilang.. dah fofular jgn lupakan akak k... ;)
SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT EJARN & FATIN kak Nor ucapkan. SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT. Buat Fatin, Jaga Ejarn sebaiknya... dia tetap 'adik' kitaorang selamanya... ;). Ada umur panjang, ada rezeki kita jumpa lagi k...

No comments: