09 May, 2013

Salah Soalan lagi??

Nak tulis tak nk?.. tulis tak nak?... tp tulis la... eh salah kita type... Lately ramai pulak yg dah salah anggap a.k.a salah paham... bukan nak meninggi diri but tu lah realitinya terjadi skrg.... mesti korang pelik kan apa yg aku merepek nie...

Ni yg nak habaq mai nie... sejak 2-3 bulan kebelakangan nie ramai yg add jadi friends kat fb... most of it lelaki... tp yg kelakar nya diorang tak perasan yg aku nie dah kawin... sampai ada satu tahap dan atas nasihat teman-teman rapat minta tukar profile pic dengan gambar bersama hubby sebab diorang kata, gambar profile solo tu cantik sangat tu yg ramai fans... tp yg kelakarnya hari ni still ada guys ajak aku keluar walaupun aku dah tukar gambar profile berdua dgn hubby dan aku x pernah sorok status or background kat fb... pelik kan??.. boleh pulak dia cakap ingat tu gambar dgn boyfriend..adeii.. tp tu la realitinya skrg...

Sebab apa aku nampak muda remaja walaupun dah kawin masuk 4 tahun dah tahun nie... rahsianya Pakai Premium Beautiful sebagai pakaian harian supaya fugure badan maintain mcm anak dara ;p, minum BB Plus Colagen utk kulit nampak berseri, Mandi dgn Sabun Marine Essence utk hilang kesan cela... senang kan... semuanya hanya Product Terbaik  dari Hai-O Marketing Sdn Bhd... ;). yezeerr....

nak jadi macam saya??.. jgn segan2 contact me ok... ;)



No comments: