04 July, 2012

PREMIUM BEAUTIFUL - PROMO PAKEJ

PROMOTION-PROMOTION lagi.. Pasal skrg tgh dah nak masuk musim Puasa & Raya nie kan.. saya nak buat pakej la utk peminat/pembeli PB nie.. so skrg ada 2 pakej... sapa yg berminat boleh inbox saya or sms saya key... ;p

PAKEJ 1 - PROMO 1



PREMIUM BEAUTIFUL 1 SET + LACTO-LITE + PB WASH = Worth rm200 keyy.. ;)




Introducing Pakej 1 @ Pakej Gorgeous!!This package is suitable for bride to be yang sedang berusaha untuk turunkan berat supaya cantik masa bersanding. Dengan setiap pembelian Pakej ini, anda berpeluang mendapat PB wash secara percuma dan juga diet plan untuk mendapatkan berat badan ideal. (boleh hilangkan berat badan 5-6kg dalam masa sebulan)




PAKEJ 2 - PROMO 2

PREMIUM BEAUTIFUL 1SET + BIO-EVER NANO CREAM = Worth RM200++.. ;p






Pakej 2 @ Pakej Marvelous sesuai untuk semua wanita yang ingin kelihatan cantik luar dan dalam. Premium Beautiful Corset boleh membantu menurunkan berat badan dan mengembalikan bentuk badan yang diingini. Cream Bio Ever membantu menyelesaikan masalah obesiti, masalah parut2 atau tanda-tanda hitam di sekitar badan mahupun di 'pelipat-pelibat' badan...Anda akan kagum dengan penggunaan cream Bio Ever secara berterusan. Dengan setiap pembelian pakej ini, anda akan mendapat PB wash secara percuma. Diet plan (boleh menurunkan 5-6kg sebulan) juga akan diberikan.



NOR @ 012-6043105

No comments: