16 July, 2012

Masalah Keputihan Wanita

KEPUTIHAN ....
sangat tak best ok..
Penyebab keputihan wanita adalah kerana jangkitan kulat candida dan bakteria yang berlebihan. Faktor pemakanan antara punca yang menyebabkan kulat berlebihan pada vagina anda.
Pengambilan makanan yang manis (tinggi kandungan gula) boleh menyebabkan keputihan. Contohnya macam kuih donut dan gula-gula getah.Agak-agak kan, boleh ke kita nak control makan makanan manis ni? paling kurang, mesti akan rasa sikit jugak kan..nanti dah rasa, nak lagi sikit la..last2 abis jugak 1 pinggan donut..betul tak?..So keputihan ni dah tak bole lari dari kaum wanita baik, remaja, ibu hamil, ibu menyusu atau wanita yang sudah menopause..semua akan mengalami keputihan...

Ada banyak kaedah untuk mengatasi keputihan ni..tapi kita nak terangkan kat you allz semua.. paling sesuai untuk membantu you allz hilangkan keputihan dan prevent daripada berlakunya keputihan adalah dengan memakai PREMIUM BEAUTIFUL corset..
jaring net pada long girdle membantu untk memberikan pengudaraan
Kat sini kita nak bandingkan lah sikit apa yang perlu anda lakukan sekiranya anda tidak memiliki Premium Beautiful corset..
1.Pastikan bahagian dalam celah peha anda dibersihkan dengan sempurna. Jika tidak, warna kulit bahagian dalam akan bertambah gelap. But if you allz pakai Premium Beautiful corset, bukan sahaja keputihan akan hilang malah celah peha akan kembali cerah kerana Premium Beautiful Corset juga membuang toksin dalam badan..


walaupun tak pakai seksi kat luar, mesti nak celah peha jadi cerah kan..ye la suami nak tengok nanti..uoppps
2. Penggunaan tuala wanita dan panty liner boleh mengundang kehadiran kulat. Jadi, pastikan anda sentiasa menjaga kebersihan alat sulit memasing. Kita sebagai seorang wanita memang tak bole lari dari memakai tuala wanita dan panty liner. Our precious miss V memang la kita jaga elok-elok kan. Aset ni. So nak buat macam mana? Waktu period pun bole memakai PB. Selain menjaga miss V kita, PB juga melancarkan perjalanan darah kotor untuk keluar dan tak memberikan period pain pun tau. Sebab PB support rahim kita.

tak best la setiap kali period jadi camni kan..sakit..pas abes period, keputihan plak datang lagi
3. Elakkan memakai seluar dalam yang terlalu ketat serta diperbuat daripada kain nilon. Tapi kalau anda pakai PB, tak payah pakai seluar dalam pun tak pa. So tak perlu risau ketat atau pun tak. PB sangat selesa. Sistem pengudaraan yang bagus dan memelihara kebersihan miss V kita.
4. Kurangkan kekerapan pengambilan ubat antibiotik. If pakai PB tak payah makan any pills pun. Ada setengah orang allergics dengan pills and antibiotics nie.. Keputihan anda bole hilang tanpa pills..
Ada banyak ubat dan kaedah untuk menghilangkan keputihan, tapi belum tentu hilang terus..tapi dengan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL corset secara konsistent, Insyaallah, keputihan anda hilang. Kita pun Pengguna PB, kita dapat merasai perbezaan nya. Alhamdulillah.. keputihan bukan satu masalah pada kita lagi, kerana kita dah berjaya menghapuskannya. Caranya? pakai Premium Beautiful jer..Oleh itu jgn la Usah gelisah dengan masalah keputihan anda.
NOR 012-6043104

2 comments:

Anonymous said...

akak..brape harge untuk set tu??klaw remja leh pkai jgk x?

Cempaka... said...

Boleh pakai, sblm kawin or selepas kawin boleh pakai, x de halangan. berminat ke? sms akak la dik, 012-6043104. atau pun tinggal no.hp nanti akak contact. thanks....