19 July, 2012

Kelebihan Memakai Premium Beautiful di Bulan Ramadhan

Alhamudulillah lagi beberapa hari je lagi kita akan menjalani ibadah puasa... Sekali lagi kita di beri kesempatan utk melalui bulan yg penuh berkat ini... Syukur...



So mcmana persiapan menyambut Ramadhan kali ini??.. atau pun lebih pada persiapan raya??..hehehe.. x kira la apa-apa pun, cuma berharap persiapan kita tidak berlebihan ok..



Eerrrmm raya ni u all x teringin ke nak vouge-vouge.... pakai baju lawa-lawa meletops... hehehe.. kebaya ke, kurung moden ke?.... x semestinya baju mahal baru cantik tau.....baju murah-murah, kain biasa-biasa pun, mcm aku nie beli baju dah siap je pun tapi bila pakai dgn PB still boleh nampak cantik mcm kita pakai outfit yg mahal-mahal pulak, hehehe.... alasan badan x cantik tidak boleh di terima lagi skrg dgn adanya teknologi FIR dalam Premium Beautiful korset nie.. Kesihatan terjamin di bulan puasa, kurang letih & lapar, btapi maintain bertenaga sentiasa walaupun berpuasa.... di tambah pulak akan dapat body impian menjelang Syawal nanti... mesti gempak kan raya korang.... orang-orang yg dah berpengalaman memakai PB di bulan puasa je akan tahu nikmatnya memakai PB di bulan Ramadhan ni...




So entry kali nie Nor nak share serba sedikit tentang KELEBIHAN MEMAKAI PREMIUM BEAUTIFUL KORSET ni di BULAN RAMADHAN ok...




1. Mempercepatkan penurunkan berat badan


Tubuh secara automatik akan mencari sumber energi di dalam badan iaitu lemak, semasa berpuasa energi yang masuk akan berkurangan.
Biasanya berat badannya akan berkurang sampai 2- 4 kg (average).
Tapi, kalau pakai Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, maka penurunan berat badan lebih cekap lagi, double than average 4 - 8kg.


2. Mengeluarkan toksid /racun dalam badan


Berpuasa selama 30 hari dapat mengeluarkan racun pada tubuh melalui kolon, ginjal, paru-paru, kelenjar dan kulit.
Selama makanan tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi energi oleh tubuh dan mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem dan dinyahkan melalui organ pembuangan (perpeluhan, pembuangan air besar, kencing).

3. Mencegah stroke


Menurut beberapa penelitian, ia dapat meningkatkan HDL (High Density Lipoprotein) dan menurunkan lemak trigliserol (pembentuk kolesterol LDL-Low Density Liporotein) yang dapat mengganggu kesihatan tubuh kita.

4. Pemberanakkan sel-sel baru lebih cekap


Rasa lapar membuat organ internal didalam tubuh bergerak dan bereaksi ‘melahap’ sel-sel rosak demi memenuhi keperluan makanan.
Seterusnya, tubuh akan segera menggantikannya dengan sel-sel baru, agar bisa kembali berfungsi.



5. Memakai Premium Beautiful semasa berpuasa dapat mengekalkan kecergasan badan tanpa rasa kelaparan dan kehausan yang melampau.


Ini adalah kerana kesan grip dan mendakap kemas perut membuatkan anda akan sentiasa rasa kenyang dan bertenaga.
Berat turun ke berat ideal.
Bentuk badan menjadi 'fit and firm' sentiasa rasa cam anak dara walaupon dah beranak pinak ;-).



Nie memang pengalaman sendiri, sampai orang x percaya kita ni dah kawin nak masuk 4 tahun, badan still maintain mcm anak dara diorang ckp... (malu sekejap, hehehe ;))




utk tempahan & keterangan lanjut, contact 012-6043104. Diskaun musim raya menanti u all ;).. see u... ;)




SALAM RAMADHAN SEMUA.. Selamat Berpuasa...


No comments: