21 October, 2010

Kata Doctor....

diIsnin lepas kepalaku agak swing skt...mula2 kena muntah2... lepas tu mcm pitam, berpusing... aku gagahkan jugak buat kerja pelan-pelan... telan panadol lepas tu duduk diam2... balik kerja tido.... dlm hatiku berkata x mungkin aku pregnant cz baru lepas aku 'cuti'... samaada aku ada tekanan darah rendah atau aku kurang gula.... cz dalam firasat ku kalau ada problem dua tu je orang selalu nak pitam.... akhirnya smlm masuk hari ke-3 still kepala ku x berapa nak baik lagi, aku gagahkan diri pergi check doctor... korang agak2 kenapa??.... terkejut aku bila doc. ckp tekanan darah aku tinggi sikit... blum sampai kena darah tinggi la... tapi naik sedikit.... tak pernah2 tekanan darah aku naik, selalu kurang tekanan jee.... adeii... :(. doc kata mungkin pasal stress... awak ada stress ke? katanya... ermmm nak aku jwp apa??..x kata x stress may be la...sy x stress doctor tapi sy byk pikir....adeiii kata hati ku... tapi depan doc aku just senyum je... so doc nasihatkan, jgn fikir yg bukan-bukan, byk kan rehat, cukup tido, relax, no coffee or nescafe buat masa ni, dan kurang kan makanan berminyak... lebih kan buah, sayur dan air masak.... baik lah doctor..terima kasih. Sy try...


Tapi kalau dah nak fikir.... nak buat macam mana kan...??...ermmmm...

so and the end aku dapat MC ptg smlm, doc suruh balik rehat.... pg ni pun aku x masuk ofis.. lepas tghari baru masuk ofis....
Ptg nie kalau larat nak pg jogging jap...ambik angin... Harap2 aku dapat tenang kan hati selepas tu..Amin.

No comments: