10 August, 2010

Selamat Pengantin Baru Mus & Tini's

Sabtu lepas aku pergi attend wedding member sekolah yg aku x berapa kenal..hahaha.. tapi pasal Angah yus best friend aku ni kenal so aku pergi la... niat aku pun memang nak jumpa member2 sekolah yg lain... tapi malang nya ramai pulak yg x dapat hadir kenduri kali nie... ada beberapa orang je yg aku dan angah sempat tegur.....

so mari kita share2 pic k...

Selamat PENGANTIN BARU MUS & TINI...
Lokasi Persandingan : Dewan Tun Hamdan Syeikh Tahir,Wisma Sejarah Kuala Lumpur.

Date : 7hb Aug 2010

Masa : 8.30am


P/S: Aku suka dgn pelamin nya.. pelamin konsep putih & rose merah... tapi dewan keseluruhannya berkonsepkan pink & purple... nice combination colour.. so kali nie aku terlebih ambik pic pelamin dari pic pengantin...hehehe...
















No comments: