17 August, 2010

Hari ke-7 Ramadhan...

Assalamualaikum..
Alhamdulillah hari nie hari ke-7 Umat Islam menjalani ibadah berpuasa... so macamana kawan-kawan puasa u all? ok ke?.. harap2 nya x de lagi yg puasa nyang nyok kann..hehehe.. utk aku so far ok lah Ramadhan kali nie walaupun bahangnya kurang terasa..... dalam seminggu puasa nie, aku dah sempat berpuasa dan berbuka di Johor.. wekends lepas sempat sahur dan berbuka di Seremban... Siap membakar2 ikan lagi hari tu...seronok jugak.... so 2-2 belah keluarga dah setle... ermm nak upload gambar.. lupa lak nak ambik gambar event2 puasa ni.. x tahu kenapa mood aku semenjang puasa ni agak lazy sikit... terutama bab2 kamera nie.. buat2 x nampak je.. mungkin aku rasakan bergambar bulan puasa nie muka ku mcm x siap..hahaha.. muka aku la... muka orang lain ok je aku tgk..... wahh merapu je nie, ok lah, otak blank x tahu nak mengarang apa.. so nak sambung kerja balik.. see u all in next entry k... daaa....

No comments: