03 August, 2010

AVEM Family Day 2010

Ahad lepas aku bwk hubby pg Family Day ofis... LCT System adalah anak syarikat kpd AVEM Grp.. so Family Day ni merangkumi staff2 dari anak2 syarikat yg lain... ok lah..utk 1st time anjuran di padang... bertempat di Padang Pudu Ulu, Cheras, 8am sampai 11am. Aku dgn hubby sampai dah lewat sikit la.. orang dah mula senam robik (dikendalikan oleh fitness center)... so aku skip la acara tu.. (memang niat awal nak skip pun tu pasal dtg lewat...hehehe..). Walaupun ramai jugak rasanya yg aku x nampak muka muncul.. tapi yg hadir ni pun bawk family, anak2 so meriah jugakk laa... ada beberapa game yg di sediakan di sini.. ada booth utk pemeriksaan kesihatan, keahlian utk fitness center dan booth brngan Amway (angah asal x jaga booth nie, hehe).... so mcm biasa rutin blog skrg, kita main gambar je lah ye... hehehe malas dah nak mengarang2 nie...


Acara di mulakan dgn senamrobik... byk gunakan kerusi sebagai probs.. katanya senang nak buat di ofisss kalau rasa2 mengantuk sms berkerja... nak buat ke lepas nie???.. adooooo...



Ni game bola penalti... susah gak nak masukkan dlm gol lubang yg kecik tu... huhuhu..

Game Bowling tropicals.. pasal bolanya dari buah kelapa dan pinnya dibuat daripada kayu.

Husband ku sibuk nak try game baling tin nie dgn bola tenis... kecik2 x puas main kut...hehehe..


Sibuk aku nak try jugakk.. x tahu namanya..tp kena guna handle utk kawal bola sampai masuk lobang....

Badut pun ada.. utk hiburkan anak2 staff... (abis anak k.roziah si Dalila melalak pasal takutkan badut nie..hehee..)

Food ni actually utk breakfast katanya.. tapi aku tgk menu2nya.. sampai ptg aku dah x payah makan dahh... punya la kenyanngg....alhamdulilah....
Ni namanya game dunk zone.. awalnya game nie di khususkan utk HOD2 and bos2 semuaa department.....baling bola tenis kat dalam lobang tgh2 tu... gedebushh orang yg duduk nie akan jatuh dalam tong yg berisi air.. so sapa2 rasa x puas hati dgn bos, boleh take part balas dendam mandikan dia... hehehe.... x pasal2 basah..hehehe.. so 1st mangsa.. bos LCT kecik.. Mr. Wemond...siannn... aku x perasan sapa yg baling dia nie sampai jatuh...

Mical Tan (GM LCT) blh senyum dulu....
ni dari Rizall..... sekali je dia baling......basahh terus kena mandiii....marah betul ko dikkk dgn x bos nie....hehehe...

Penutup majlis.. group photo dgn semua staff.... tapi malangnya..tinggal separuh staff je masa nie cz ramai dah cabut...hehehe termasuk la aku... adeii... ;)

Kita tutup entry kali nie dgn pic baby Damia (Mia)...comell takk?? rambut dia dah kena cukur cz baru lepas majlis cukur jambul hr tu.. hehehe anak buah ofismate ku k.zie.. mood dia baik gila...walaupun panas.. dia maintainnn jee x nangiss sepanjang majliss.. bagus tul laa...

No comments: