17 July, 2009

Tak Sihat...

Yehaaa plotting dayyy.... leh update blog...hahaha..... jahat sehhh... ;p


Assalamualaikum semua... apa khabar dgn kesihatan kalian..huhuhu...aku x berapa nak sihat.... byk pikir sgt kut...
Selasa lepas badan dah mula2 rasa x sedap, so aku pegi klinik nak ambik ubat, doktor tu ckp aku x demam cz x panas...so dia just bg ubat selsema dgn sakit tekak cz tekak ku memang dah merah2...... nak di jadikan cerita mlm tu jugak suhu badan ku naik panas.... kan betul dah ckp dah dgn doktor orang ckp dah nak demam, dia ckp tak de... abis tu mcm mana nie??... adeii.... esoknya aku dtg ofis jugak dlm keadaan yg lemah... sampai la kehari nie, demam ku tak kebah2 lagi, panasnya Onn Off je... tp aku malas dah nak ulang melawat ke klinik tu semula..... bdk2 ofis pulak dah perli2 dah pasal suara ku x baik2 lagi... sungguh besar, x sedap k..... huhh... :(. Mlm ni kena balik Kluang gak cz dah janji nak hantar baju kat sana, so aku x de pilihan lain... so kalau agak2 x leh bgn terus esok, aku kena pg Klinik sana la pulak cek lagi sekali kat sana pulak....ishhh paling x suka klinik tau... kalau ada doktor hensem2 tak pe jugak.... hehehe... nak jugakkkk tau.... ;p


Ermm apa lagi ya nak coret... x de story menarik rasanya lately...masing2 di hambat di sibukkan dlm kehidupan.... hehehe... gengg bila nak gather2 nie..lama x jumpa..borak2, gelak2.... kak reyna busy sokmo tau.... next week blh???....

2 comments:

S.YanaZ said...

Pun baru sembuh dari sakit...
Mkn ubat, dearrr...

Cempaka... said...

kak shah...huhuh...iya saya makan ubat... tq...