21 July, 2009

3 Kali dlm Seminggu..

Suatu ketika dulu aku x suka betul dgn klinik and hospital... tapi last week dlm sejarah aku kena pergi check doktor sampai 3 kali dalam tempoh seminggu.... 1st Selasa, seperti entry ku yg lepas, and then Sabtu kat rumah mertua lagi sekali kena, husband ku bwk ke Klinik Tawakal pulak, cz suhu badan ku x nak turun2.... Ahad bila rasa badan ku dah agak2 baik sikit..Isnin semalam lagi sekali pergi klinik gara2 jatuh tepi kereta sewaktu baru nak basuk ofis.... jgn tanya mcm mana blh jatuh, just boleh aku katakan aku t'jatuh.... betis ku habis bercalar dan luka terseret atas tar dan batu2..... dgn keadaan pedih yg amat aku berjengkit jugak ke klinik.... dapat MC lagi sehari smlm... aduhhh... pedihnya bila doktor cuci kaki ku dgn iodin...adeiii.... husband ku kata may be badan ku masih kepenatan balik dari Kluang dgn keadaan baru nak baik demam... may be hilang imbangan badan kut..... so kesimpulannya last week adalah minggu sakit ku.... huhuhu.... hari nie kaki masih rasa sengal2 lagi..doakan kaki dan demam ku semakin baik ya... Terima kasih. Kita jumpa lagi next time..bye..

No comments: