13 July, 2009

Office Bowling Turnament Part-1

Apa khabar kalian sekalin, soalan pada yg masih sudi membaca ruangan yg tidak seberapa ini…cewah…. Tah kenapa lately aku di serang penyakit malas yg amat sgt…malas nak pg kerja, malas nak buat kerja, malas nak pg mana2 pun…. Malas nak buat apa pun…malas nak kol orang2 yg selalunya aku kol…. malas nak menaip or mengarang walaupun pada ketikanya aku punyai masa dan peluang utk lakukannya. Kenapa ya??.... adakah kerana factor usia yg semakin meningkat kita menjadi semakin malas utk b’kerja…. Tua ke??...adeiii makkk, den ada 30 tahun lagi sblm blh bersara nie…lain la kalau husband ku jutawan blh la duk rumah je…. Ermmm agak2 mcm mana ya nak bg kita bersemangat semula di tempat kerja dan buat lain2 xtvt??.... mana nak cari sumber inspirasi ni ya??.... (zeti x yah ckp, akak dah tahu jwpan ko…hehehe anyone else please??)…

Aku sbnarnya dalam zone moody hari nie… serba x kena semua kerja… tapi aku malas nak coretkan kali ni, nanti u all boring lak baca cerita2 sedih je dlm nie kan?..... bak kata angah, kita nangis lepas tu kita tido, pagi2 in the morning kita will be ok and I try to do that….. try to ingnore benda2 yg ada dlm kepala nie, try to chear up my self……. And everybody around here knows me as a happy person, so not to good to give them another site of me right??..... so kita cerita a happy2 time ok ??...hehhe…

Last weekends Sabtu lepas kerja aku ada tournament bowling with my officemate..location at bowling center South City Plaza, Seri Kembangan….. happening jugak la…dgn bos2 aku sekali turun main… dgn mcm2 perangai yg keluar hari tu…. Tp yg paling aku geram sekali pasal markah… score ku agak teruk gak la… kesimpulan yg aku blh buat ialah, tempat tu tak best……..wahh salahkan tempat nie…hahaha…. But its reality… aku x nak main lagi kat sini next time…beter cari tempat lain…. Aku beter kat Flamingo Bowling Center…. Kat SCP ni, dgn bowling nya carca merba berat dan warna nya…. Dgn lane dia pendek dan agak licin dari kebayakan tempat bowling yg pernah aku pergi….. bukan pendapat ku sorang k, ramai2 kawan2 ofis ku sependapat yg sama…. Overall servis pun kurang memuaskan….huhuhu… sudahnya keputusan markah ku di tengah2, 1st game 91 score and 2nd game 106 score…hahaha.. dari 18 player aku no.9…hehehe.. betul2 in the middle….hehehe… enjoy memang enjoy, coz enjoy jerit and bergambar je… Score tu still x puas hati….. aku kena improve lagi in next 2nd part tournament which is after raya…ada time nak praktis lagi… sapa yg sudi nak teman aku praktis kali nie????

Ni ada sikit pic2 masa bowling day aku hari tu… ;p see u all in next entry k…byee…

All the players before start...

Suasana semasa sewaktu game berlangsung

I With Nicole

My turn ok.... ;p

Pose sblm balik...daaa.... ;

3 comments:

The Hopeless Homemaker said...

woittt..kecik hati nie

kYanA said...

eh! makcik.. u nampak gemuk lah skg.. kehekhehe.. ;P

Cempaka... said...

kak nad, x suka statement tu tau...huhuhu...