06 May, 2009

Penattt.....

Hello everyone… 2 minggu jugak tak menjenguk kat sini… miss me??...hehehe.. x de maknanya k…. mcm2 hal yg berlaku dlm seminggu dua nie.. mcm2 insiden yg happen….

Dlm masa nie jugak, Farah Diana dah pun berlepas ke Kemboja utk rakaman RHO musim ke-4 sambil di temani oleh adiknya Dino buat pertama kalinya...hehehe.. may be Wawa busy dgn exam dan study nya di sini... so Dino kena la fly dgn Farah sekali kali nie…. Pengalaman pertama buat nya di oversea bersama kakak tersayang.... x sabar nak tgk adik2 akak nie pulak utk ceritakan pengalaman disana..... hope to see u soon... ;)

Ermmm what else??... masuk this week....4 weekends ku penuh dgn xtvt... secara jujurnya..aku flat…. Penat…… x pernah2 jadual berderet mcm nie… kebiasaan nya akan di selang selikan dgn xtvt dlm KL jeeee bukan direct outstationnn…… Kelmarin, Isnin ku El dari dtg ofis walaupun hakikatnya pagi tu aku dah siap berpakaian utk ke ofis, tapi lepas hantar husband ku ke stesen aku terus balik ke rumah…… terasa otak kosong dah x boleh pikir apa…dgn mood tak tahu kenapa…akhirnya aku tidak ke ofis hari tu, sms ofis kata EL, h/p ku silent kan… (maaf pada sesiapa yg sms and kol yg tidak berjawap tu… not in the mood that day utk berhubung dgn orang)……walauapapun burn cuti tahun ku lagiii sehariii…. Huhuhu….. :(

Apa agak2nya peristiwa2 yg korang alami dlm 2 minggu nie ya??.... hubungan ku dgn mertuaku masih lg dlm samar2… seolah2 tarik rambut dlm tepung…. Aku berusaha utk tidak selerak kannya walaupun akhir2 ni makin bertambah cabarannyaaa….. Ayah dgn umi pulak kecewa dgn saudara mara belah ayah ku…. Ermm payah gak kalau orang2 tu ni merajuk…hehehe… Sabtu lepas, selepas majlis pertunangan sepupuku, gara2 nak pujuk mood ayah ku yg tgh merajuk, kami sekeluarga lepak kat Taman Tasik Seremban 2…. Tempat budak2 bermain layang2 (kalau di KL mcm kwsn Tmn Metropolitan)… Cuma bezanya di Seremban 2 ni, tasik nya tak boleh memancing, tpi boleh beri makanan pd ikan2…. Aku habis kan 3 bungkus roti beri makan ikan merah dgn kura2….. wahh byk gila ikan2 dlm ni… gemuk2 semuanyaaaa…. Bila baling roti, semua timbul…dgn kura2 juga turut serta berlawan dgn ikan2 tadi nak dapatkan cebisan roti yg kutaburkan…. Terasa leka sekejap dgn senario tu….. sayang aku tiada kamera di tangan waktu itu…….. kalau tak blh aku share dgn u all senario2 yg berlaku di sini…. Adik bongsu ku sempat rembat layang2 besar di sana…hehehe… Ahad lak aku byk habiskan masa dgn husband ku di Mid Valley sambik tgk X-men dgn Wovereen…hehehe… Weekends yg letih but I’m enjoy it……

This week aku akan kembali ke Kluang… I think aku akan menjadi menantu yg lebih ‘senyap’ this time…. Malas dah nak ambik port dlm apa2 pun… for this time laaa… Angah don’t lecture me..please… rasanya alang tahu apa yg alang buat… thankksss….

Ok lah u all.. I beter stop for this time….tp sblm tu pesanan terakhir… pada kawan2 sekalian, kenapa semuanya senyap seribu bahasa nie….hehehe… kak reyna where’s my picture??... Dekwan gambar dlm pc lagi keee???... aduhhhhh…….

Take care semuaaa… luv u and miss u all… byeee…………….
***Buat Azizul (Alumuni SKTmn Tasik, SELAMAT PENGANTIN BARU, sorry can't make it at your weeding....).. dan buat member2 Tasik yg lain, wahh seronok ya korang bakar line kat Kuantan hari tu... tak pe-tak pe, ada ubi ada batas... aku ku balas jugak next timee... huhh...;p

2 comments:

S.YanaZ said...

Adikku Nor,
kita serupaaa...


...WELL...?

Cempaka... said...

hai kak shah... thanks for visiting... lama x jenguk page akak... sama yek..hehehe i know... kita je yg tahu rasanya kan kak??... well sabar je lah... nk buat apa lagi kan.... tq kak.. luv u...