28 May, 2009

Pantasnya Masa Berlalu....

Pantasnya masa berlalu……

Masa berlalu dgn begitu pantas sekali… minggu hadapan dah masuk bulan ke6 usia perkahwinan ku…. Sekejap je rasa dah masuk setengah tahun aku kawin… sekejap kan??.. mcm baru 2-3 bulan ke rasa aku kawin.. mcm baru sahaja selesai majlis riuh rendah di rumah ku…. Hehehhe…. X sangka kannn….

Malam kelmarin bila aku dengar suara kawan ku menangis… aku teringat situasi ku last week… agak berat jugak pergaduhan ku dgn husband ku hari tu… 3 hari jugak tak bercakap…. Menangis jugak mlm2… adeiii….ku cuba jugak beralah kali ni, kata orang tua2 masalah rumahtangga jangan di biarkan lebih 3 hari, kalau blh di selesaikan secepat mungkin…….. walaupun kini antara aku dgn husband dah ok, tapi aku tahu topic2 mcm nie, sure akan berbangkit semula SENTIASA, samaada di pihak ku atau di pihak dia.…. Lepas tu pulak pagi smlm topic pagi di crew pagi HOT FM topic sebab2 perceraian…. Antara sebab2 yg telah di beri oleh pendengar selain dari kecurangan termasuk la masalah yg timbul disebabkan campur tangan mertua dan ipar duai….. adeii mengucap panjang aku pagi tadi…. gerun dengar, naik jugak bulu romaku pg tadi… minta di jauhkan la yaaa….. entah la……secara peribadinya, aku tak tahu bila masalah nie akan selesai………. :(

Ok lah, kita stop la topic slow2 nie..boring la kan??... kata orang hidup kena sentiasa ceria walaupun apa jua rintangannya kan??... hehehe…. Angah sabtu ni kita pg ngediks2 yek… x kisah la kat mana2….. kita lupakan semua problem buat sementara yek.... hehehe… Ahad nak pg jogging la…. Sapa nak follow??..... hehe….

Dekwan, bila nak mentrek nie??..akak dah gian nk berjalan la… tahun nie x berjalan2 trek lagi nie…. Kawan2 yg lain zeti, kak reyna, emy, nadia, knp sms2 ku tidak berjawap…. Adeii sorang busy semua sekali busy ke sampai tak blh jawap sms….. wuuaaaaa… sadisnyaaa….. kak Nad, Surga Cinta??... aduuhhh akak ni sama dgn angah yus la, duk tgk cita tu…tak pe lah, nanti saya cari vcd je lah yek…. Hehehe.. nk tgk wayang, tidak la husband sy nak join tu….. ermmm sapa lagi… noreennnn….. where are u??...still busy jugak la yaa….hehehe.. dinahhhhhhhhhhhh… mana kamuu… akak rindu sama kamu juga tauuu….. pada semua2 la yg leh access blog nie, mummy nicky, puteri, sarah, sue, semua2 la….. kita rindu kat u all semua…. Muaaaaaaaaaahhhsss.. luv u all…

K lah, jaga diri semua… byeee…… ;)

p/s: Happy belated BIRTHDAY kpd Adik ku Ijan... hehehe sorry tahun nie akak wish lewat.. terlupaaa daa….. hehehe…..

3 comments:

dEkWan said...

akak bln 6 hingga bln 7 susah la nk trek dh sah2 sibok tp awal bulan 8 xpe coz suamiku kena kursus... wah suami tau.... mcm xcaya je....

S.YanaZ said...

AdikKuNor,
doakan yg baik2...
Sedeyyynye.
*mcm biasa kena*

Cempaka... said...

kak syanaz, x mau la jiwang2..hehehe minggu ni gaduh lagi.. dah mcm... entah la kak.. nor ok lagi ni.. terima kasih kerana mengingati adikmu ini...
"kita serupaa??? "