05 December, 2008

Salam Aidiladha 2008...

Assalamualaikum...

Hari nie last entry utk minggu nie...and utk 2 minggu yg akan datang... Esok aku dah mula bercuti.... cuti raya + cuti kawin.... haa kawinnn??... betul ke aku nak kawin??...hermmm entahlah.... mcm x percaya yg genap seminggu dari hari nie adalah hari pernikahan ku.... sungguh cepat masa berlalu.... teringat dulu kata Nad..... akak tunang setahun??..knp lama sgt...tp skrg bila aku bg kad undangan....kejap je dah setahun yek kak... dulu mcm lama.... lepas tu aku jwp..tu la pasal, kalau blh tambah setahun lagi kan best........ tp tu sekadar omongan kosong krn itu ada perkara yg mustahil........... masa sesuatu yg x mungkin kita akan dapat balik.......... Apa yg dah berlaku, berlalu...aku terima dgn redha.... yg masa yg bakal berlaku, bakal terjadi...aku berserah.... sesungguhnya hanya Tuhan shj yg tahu perasaan ku kini....

ok lah, sblm merepek lebih panjang lg...hehehe.. just nak wish SALAM AIDILADHA BUAT SEMUA, SELAMAT HARI RAYA HAJI OR KORBAN... mkn daging tu ingat2 ya...jgn terlampau memudaratkan kesihatan pulak...hehehe... selamat bercuti juga buat semua...

Doakankan juga supaya majlis ku pada 3-3 hari berjalan lancar...amin... so blog nie tidak akan di update selama 2 minggu.... aku kembali dgn coretan majlis ku kelak.... hope to see u all at my wedding......... byeee....

No comments: