17 April, 2014

Kopi Garam Buluh @ Mineral Coffee

Satu lagi hot stuff dalam rangkaian produk yg dikeluarkan oleh syarikat Hai-O Marketing... Rangkaian produk yg berasaskan garam buluh... 

tuk penggemar kopi tapi terpaksa mengurangkannya kerana berkafin.... boleh try kopi kesihatan MINERAL COFFEE... ada orang panggil Slim coffe pun boleh..


Pernah tak uols minum kopi bergaram??

~ tak ada gula

~ tak ada kolestrol

~ tak ada pewarna???

coffee ni tak bergula, the only coffee yang ada garam...dan guna Garam Buluh lagi ( garam buluh bukan garam biasa...bagua untuk kesihatan). Yang bestnya pasal coffee ni, rasanya lemak-lemak macam tu. Tak terlalu pekat sampai melekat di tekak. Ala-ala cair tak cair..just nice la senang cerita. Bila isikan air panas, aromanya semerbak ...menyegarkan. Sedap sangat.. yang tak suka coffee sure akan minum coffee punya...Orang yang dah minum coffee ni sure akan repeat order punya.

Bagi yang berpenyakit, jangan risau yer, sebab bila minum takkan kencing manis punya, bagi yang migrain.. bila minum coffee ni in shaa Allah akan release migrain, rasa lebih ringan dan lapang. Kebanyakkan yang minum ni memang migrain, pesakit kencing manis bila minum coffee ni , kencing manis stable je..takkan naik bacaannya. 



Bagi yang berdiet,bila minum rasa coffee ni akan sentiasa rasa kenyang. Tak lapar pun...Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan....Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.....Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.....Melegakan tekanan.


Fakta Mineral Coffee : -

Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.


RAMUAN UTAMA:

kopi Robusta, garam buluh


KEBERKESANAN:

- Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
- Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
-  Menghilang-Melegakan tekanan.

CARA PENGAMBILAN:

Bancuhkan sebungkus Hai-O Mineral Coffee dengan 150ml air panas, boleh diminum selepas dikacau dengan rata.




Harga seperti tertera di atas gambar nie... berminat tuk tempahan/order boleh 
sms/whatsap NOR 012-6043104. 

Terima kasih.

No comments: