14 April, 2014

Assalamualaikum...

Aku tak tahu apa yg tak kena dgn diri ku... masih lum dapat diriku yg dulu.. hari ni satu ofis stress dgn task yg x blh setle dr last week. Senior dah marah-marah bising... adik ofis punya stress siap boleh marah balik senior tu... tgk keadaan td teringat situasi ku masa kt ofis lama dulu... kalau la kejadian td jadi masa kt sana dulu confirm aku pun mengamuk marah kan senior atau bos... kira garang gak aku dulu.. tapi lately tah knp.. hr ni bkn kali bertama aku kena jerit mcm tu... tp perasaan nk melawan or mengamuk tu dah x de... aku dah x de rasa nk marah ke apa... aku siap blh cool down kan blk org2 kt ofis tu hr ni...

Bila dipikir balik aku pun x tahu knp.. perasan jgk situasi mcm ni jadi... knp ya? aku mcm dah lali apa org nk marah, apa org nk ckp ke pasal aku? atau memang aku slowly dah jadi stone skrg?

'borang permohanan' keep masuk lg.. minggu ni lg dua.. tapi satu-satu aku tolak..tah knp aku x boleh nk dapat 'rasa' tu balik... fobia trauma nk rapat dgn lelaki masih bersisa. mungkin Allah blum bukakan hatiku lagi tuk menerima orang lain.

Tuk mereka yg berharap, maafkan Nor. Nor blum blh terima kalian. Hati Nor masih beku.. masih menunggu org yg sesuai yg blh mencairkan nya semula...

Last week ditegur dgn klik lama.. mcm2 dia ckp suruh aku move on.. yg ckp ni lelaki.. dlm senyuman dia blh ckp... aku bab busy kn diri dah betul dah dgn buat biz.. ada masa dgn kawan-kawan semua.. cuma satu je kurang... aku tanya la apa yg kurang? Dia boleh ckp.. aku dah tak gairah tak hyper mcm dulu... nampak kadang2 ketawa ku palsu belaka. aku x mampu nk jawab statement dia tu... mungkin lakonan ku nampaknya tidak berjaya sehingga merisaukan kalian semua.. mohon maaf ya... aku cuba yg terbaik tuk dapatkan semula Nor yg dulu. Yg ceria, yg hyper, yg aktif.. yg colorfull.. Nor pun harap tak kan jadi stone forever... doakan diriku kembali seperti dulu...


No comments: