15 November, 2013

Seandainya Tuhan Mengizinkan - Sting & Pasti - Mega

 Jangan bagi aku dengar dua lagu nie dalam masa-masa sekarang ni...confirm banjir...huhuhu.. :(


SEANDAINYA TUHAN MENGIZINKAN BY STING



Lyrics:

Seandainya Tuhan mengizinkan
Ingin aku terus bersamamu
Biarpun pedih dugaannya
Rela aku menghadapinya dengan sabar



Seandainya Tuhan mengizinkan
Cintamu mekar bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidupmu

Tak pernah kutermimpi
 

Untuk bercinta denganmu oh sayangku
Tapi dah tersurat kita bertemu dan jatuh cinta

Sekiranya kau dapat terima aku seadanya
Itulah buktinya keihklasanmu



Andainya Tuhan megizinkan ingin menunaikan
Segala impian yang lama terpendam


Andai kita ditakdirkan terpisah jauh di mata
Namun hati tetap sayang dan merinduimu
 

Tiada siapa dapat melenyapkan cinta di hatiku
Hanya Tuhan saja yang berkuasa


Aku harap engkau masih menyayangi diri ini
Kerana kutidak sanggup berpisah denganmu
 

Kenangilah saat-saat indah percintaan kita
Semoga abadi kisah cinta kita



Andai kita ditakdirkan terpisah jauh di mata
Namun hati tetap sayang dan merinduimu



Seandainya Tuhan mengizinkan
Cintamu mekar bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidupmu
Selama-lamanya



PASTI BY MEGA




Semenjak aku kehilanganmu
Sekitar maya ku berubah
Tiada lagi halusnya kidungmu
Yang ketika dulu
Kau lakukan untukku
Sepi mencengkam
Resah berpanjangan
Wajahmu bermain di ingatan
Yang tinggal kini
Airmata cinta telah membasahi kolam hatiku

Pasti kau di saat ini
Berselindung di balik wajahnya
Aku tak lagi kau hiraukan
Terlontar jauh dari hatimu
Bagaikan mawar terkulai sepi
Tak lagi bererti

Mengimbas kenangan di masa silam
Aku terkenangkan janjimu
Tiada lagi kesempatan untukku
Memilikimu seperti dulu

No comments: