03 November, 2013

Dugaan demi Dugaan

Lagi sekali hadir tuk luahan hati.... tapi kalau ada yg order barang, biz berjalan mcm biasa ye.. cuma kehidupan peribadi ku agak terhenti sementara.

Slogan blog ni 'kehidupan kita penuh dgn warna' kan?? tapi sebenarnya kadang-kadang warna yg kita nak tu tiada.. dah habis and kalau ada pun orang punya... so kita kenalah teruskan mencari warna yg kita sendiri inginkan. kan?? - aku pun x tahu apa yg aku merepekkan ni...adeii..

Dua hari nie sakitnya menyesakkan jiwa, sgt menekan perasaan ku. Berita yg amat ku tak ingin dengar telah pun terjadi.... Dua bulan lebih rapat dgn mu memberikan aku seribu satu rasa yg amat membahagiakan walaupun dgn keadaan status ku masa itu terumbang ambing, kau sentiasa di sisi... Dan bila diriku sudah bebas tuk menerima dirimu sepenuhnya kau pula membawa padaku berita duka... huhuhu.. dgn peritnya aku terpaksa lepas kan kau, sebab kau tidak mungkin jadi milikku.... keluargamu lebih berhak menentukan hidupmu... kerana kau milik mereka.


Terima kasih abang kerana sudi membahagiakan sayang walaupun tuk seketika.... Memori abg akan sayang simpan rapi selamanya.
sakitnya hati ku kini... perit sungguh rasanya...:'(
YaAllah berilah aku kekuatan untuk menempuhi hidup sendirian selepas ni... Aku tak kuat... hanya cuba tuk mencari kekuatan dariMU Ya Allah.... Ameen.

No comments: