07 March, 2013

Testimoni Bio-Velocity Sleep Mate


Apa yg Pelapik Tilam Bio-Velocity ini boleh buat ???

KEISTEMEWAANYA BIO- VELOCITY SLEEP MATE INI ??



INFO:

Ramai yg tanya Bio-Velocity Sleep Mate (BVSM) tu apa?

Secara ringkasnya Teknologi Bio Velocity Sleep Mate adalah tenaga matahari semulajadi yg di SIMPAN dan di SEIMBANGkan dgn garam laut dalam dan di SUNTIK ke dlm  (pelapik tilam) produk Bio Velocity.

Antara Testimoni pengguna Sleep Mate :


1. En.Anas dari Shah Alam beli BVSM utk isterinya yg baru 20 hari bersalin bg mengurangkan sakit tulang belakang, lenguh-lenguh badan kesan dari bersalin dan cepat sembuh dari luka bersalin.


2. Testimoni Wan dari Ampang teruja dengan BVSM kerana masalah sakit belakang & susah nak tidur serta supaya anak sentiasa mendapat tidur yang berkualiti.


3. Ni pengakuan dari Suami Wan Mahani. Produk seisi keluarga.


4. ni pulak pengakuan dari CDM Kak Zalina Sendiri (Bonda ni BMW Team).. so far rasanya nie antara testimoni yg terbaik...

kalau x nampak tulisan di dlm pic tu.. ni antara kandunganya.. :

Assalamualaikum dan morning semua...


CERIAKAN MUKA MAK K INA...haa nilah yg K ina xcited nk kongsi...testimoni BVSM ibu tersayang...

6 ptg semlm dpt call mak x sihat sgt sb mak k ina ada masalah jantung dan baru 1 thn slps major surgery ker...osakkan 2 injap jantung...k ina sampai pukul 3 pagi mmg keadaan mak sgt xbermaya, pucat dan xblh tidur dh beberapa mlm hanya duduk di kerusi shj sb kalau baring jd susah nk bernafas. K ina baringkan ibu dan selimutkan dgn BVSM...alhamdulillah dgn izin Allah 30 minit kemudian ibu tidur dgn lenanya. Dan semenjak xsihat mak k ina susah nk buang air besar tp slps guna BVSM subuh2 lg mak trs buang air besar...mmg dia sgt happy sb sgt lega dan badan fresh...segala toksin dah disingkirkan...TQ Allah...dgn izinMu keadaan ibuku segar dan ceria...syukur dipertemukan dgn Bio Velocity Sleep Mate...

I Luv U...mom...(^_^)See More

 
  5. Testimoni K.Ida dr Bentong.

Slps menggunakan BVSM sakit badan, sendi, kaki dan lenguh2 badan dah hilang. Lebih bertenaga n ceria utk bekerja keesokan harinya. Alhamdulillah.  

  Credit testimoni di atas kepada Rakan Bizku Cikgu Din @Bio Velocity Sleepmate by Cikgu Dean & Nurul Ayuni @Cheriterayuni.blogspot.com.    



 
Harga sangat berpatutan kalau dibandingkan dgn tilam-tilam kesihatan yg berada di pasaran sekarang. berbaloi-baloi. Ringan dan senang di bawa kemana-mana. Boleh digunakan utk semua peringkat umur. sapa lum dapatkan, sila dapatkan segera... Hanya tido di atas nya, kita akan dapat kesihatan badan yg menyeluruh.. senang bukan??..


Berminat nak tahu pasal Bio-Velocity Sleep Mate @ Pelapik Tilam kesihatan boleh contact NOR - 0126043104.


noka kaki : Begitu byk testimoni dlm bentuk video di Youtube. Taip Bio-Velocity Sleep Mate, keluar berbagai2 testimoni dan demo yg telah di sediakan. Selamat menonton dan selamat membuat pilihan yg bijak demi kesihatan kita dan orang yg tersayang. ;)

No comments: