28 March, 2013

Restaurant Wau, Kota Bharu Kelantan

Hello everyone... Sepatutnya kena buat entry Pantai Timur sebab last week dari Sabtu sampai Isnin trip ke Kota Bharu + Terengganu sikit.. tp pasal kepala tgh ting tong sikit.... aku lompat buatkan  entry restaurant utk dinner pada malam Ahad, malam ke-2 kat sana dulu. Sebab memang niat nak buat entry asing utk Restaurant nie... Full entry trip ke Kota Bharu after this k...

Mlm Ahad tu aku terpecah dari group lain sebab di 'culik' oleh rakan lama...roomate dulu masa kat Kolej... beliau memang duk kat Kota Bahru... bertahun tak jumpa... so dapat la peluang jumpa dia sekejap..and dia yg bawak & belanja aku makan kat sini... Restauran baru katanya baru dalam x sampai 2 tahun. Enviroment restaurant sangat menyenangkan... kombinasi Hitam, hijau and lebih2 putih... sangat nyaman rasanya... So ni ada sikit review makanan and harga masa kita Dinner dgn dia disana... Terima Kasih Along Mira sebab belanja makan... Luv u for-ever laa.. ;)

Restaurant  Wau
Jln Tg. Semerak,
Kota Bharu.


Kami ambik minuman yg sama Coklat Blend+ Aiskrim = RM7.50


Pembuka Selera : Garlic Bread & Sup Mushroom = RM6.90. Sup Sedap, tp roti agak keras...


Lamb Chop = RM13.90. Menu pilihan ku, sos sedap, fries pun sedap... Sini byk menu nasi gakk....tp aku x larat ambik nasi, kat Kelantan ni dari pagi sampai ptg makan nasi jee... last2 malam dapat gak pilih menu selain dari nasi....


Pilihan my friend Along Mira, Kueytiaw Kungfu = RM7.50. Kuahnya sedap pekat...mcm2 isi lauk ada dalam tu.. berbaloi-baloi... ;)

Lepas makan Along Mira bwk aku round-round bandar Kota Bahru dgn kete... last dtg sini rasanya dalam 13 tahun dulu.. byk tempat aku dah lupa dah...lagpun skrg semua jalan sini dah jadi jalan sehala...confius aku...

Anyway apa-apa pun thanks Along Mira sebab sudi jumpa Adik, nanti dtg KL bg tau, adik lak belanja makan k... 

nota kaki :(boleh tak dah borak, dah makan, dah jalan-jalan, tp kitaorang tak ambik gambar berdua... hampeh.. bagus tu la tu... adeii..)

No comments: