23 April, 2012

Sepetang di Ulu Yam

Sabtu lepas dapat lepak-lepak kat Sungai @ Pusat Rekreasi Ulu Yam, Selangor dgn member-member ofis.. besttt gilaa.. lepas geram main air..cz masa last time aku ke sini setahun yg lepas, aku tgh ada masalah teknikal so x dapat nak berendam sgt, kali nie aku rendam habis.. nasib baik kali nie x ramai sgt pengujung so x la pack dgn orang so boleh buat sesuka hati ku...cewahhh.. gelak kepala kak wati tgk aku main air... adeii.. lantak la, janji aku happy... ;p. Sempatlah kitaorang bakar membakar kat sana.. aku dari rumah memang bawk bihun goreng putih ke sana (atas permintaan kak wati dgn kak zie).. kesimpulannya, best la seronok dapat release tension ke sana...





Nota kaki : Semakin malas utk mengarang.. dah x de buat intro ke baru isi cerita...penutup..semuanya aku gabung jadi satu perenggan... pengsan kalau cikgu BM aku baca tulisan aku nie cz aku main taram je nak tulis apa...

No comments: