14 September, 2011

Mana pergi semua orang??

Musim Syawal dah pun masuk minggu ke-3.. dan Buat pertama kalinya aku rasa aku beraya kat satu Planet Baru yg tak de orang... cz telefon aku dah lama x berbunyi dari kawan2 yg bertanya khabar.. Tak de sapa nak datang beraya rumah aku selain kakak2 ofis. Dah la tahun nie aku x de jemputan berbuka puasa di luar... beraya pun x de sapa yg sudi nk beraya dgn aku tahun nie.. x de ke orang nak ajak pg beraya?? semua kawan2 sunyi sepi, nak kata aku x call, aku kol tp kadang2 kol aku tak berangkat dan tidak akan di hubungi balik selepas tu. kalau dapat di angkat pun sure time is not right to sembang2... hurmmm.. aku ada buat salah ke sampai semua orang dah lupa kan aku??.. atau pun semua orang ada life sendiri yg nak di uruskan, tu bermakna aku ni tak de life ke sampai kan aku rasa mcm kosong skrg tak mcm orang lain yg ada macam2 hal yg nk diuruskan.


Aku minta Maaf Zahir Dan Batin kalau aku ada sakitkan hati mana2 kawan-kawan aku.. kadang2 aku tak perasan... I'm sorry k...


My life is so empty right now. Kan best kalau ada baby skrg, mesti aku tak merepek sorang2 mcm nie.... mesti aku tak terasa sgt kalau kawan aku tak cari aku, cz aku sibuk jaga baby...

i wish my dream will came true...... Amin. :(


2 comments:

Puteripisces said...

akak jgn sedih k..may be masing2 sibuk kot slps lame bercuti raye aritu...pasal baby tu, truskan berdoa dan berusaha k...insyaAllah rezeki akak akn smpai jgk nnt...

Cempaka... said...

tak de la puteri, dari sblm puasa lagi.. bukan masa raya nie je.. mungkin juga la semua orang sibuk, akak jugak yg free memanjang.... huhuhu..