07 September, 2011

Kisah Raya 2011

Assalamualaikum..


Hai kawan-kawan.. apa cer Cuti Raya korang last week.. Ermmm aku kurang meriah, kurang best la tahun nie walaupun tahun nie beraya di rumah parents sendiri, walaupun rumah bercat warna baru, walaupun tikar2 di rumah mak semua bertukar baru... Aku still tak dapat rasa kemeriahan seperti mana raya dulu.. Sedih... x de lagi konvoi2 rumah sedara2... x de lagi hiruk pikuk rumah di kampung... bak kata husband, masa dah berubah, dunia dah berubah.. awak kena terima la perubahan dalam sanak saudara awak.. huhuu... sedihnyaaaaa... Di tambah pulak tahun nie ramai sedara2 yg sakit, Mak su Nora, adik mak aku, kena barah parudara, raya ke-4 kena buat 'kimo' ke-2, pak uda lak baru lepas excident, kaki masih berbalut lagi, adik sepupu lak, kena keracunan makanan muntah2 mlm raya sampai la 1st raya, abg sepupu pulak masuk wad raya ke5 cz kena duri ikan pari masa gi mancing... aduhaiiii mcm2 tahun nie... Apa2 pun aku doakan semua mereka akan bertambah sihat dan cergas semula... Harap tahun depan kalau umur yg panjang, kita akan sambut Aidilfitri dgn meriah k... (walaupun thn depan turn Johor, huhuhu...)





Lama rasanya x ambik gambar bertiga dgn adik2ku ini..


Family ku tema hijau, tp hubby li kain purple, kesimpulannya, bj aku kena lah ada dua2 colour purple & hijau... oko lah kan.. (dua2 muka dah bulatttt..... aaaaaa tidakkkkkkkk kena diettt nie ;p )

No comments: