13 July, 2011

Jemputan FD..

Salam sejahtera..cewahh.. rasanya dah seminggu lebih x update nie kat sini.. sibuk tahap gaban kat ofis nie.. gaban pun x sibuk mcm ni rasanya.. huhuhu.. tahap otak merapu dah sampai... just nak share kat sini berkenaan jemputan yg aku terima baru2 nie... ermm kalau dari myspace aku dulu bertimbun gambar2 'adik angkat 'nie, tapi dlm blog aku low profile sikit, takut ada yg byk bunyi lak.. walaupun apa2 pun nak say thanks kat uncle Anuar cz percayakan ku utk turut serta 'mendistribute' kan kad2 undangan anak beliau kepada member2 yg berkenaan.. anak yg mana ni?..ala yg sorang tu... hehehe cik Farah Diana kita akan menjadi Puan Diana Jumaat nie.. Tahniah Farah in advance... (kalau tanya lagi Farah mana?.. Farah AF2 ya)... dulu pasal dia sanggup dtg dari Putrajaya ke Seremban utk wedding aku, so aku pun harusla berada di sana bila wedding dia pulak kan... x sabarnya.. di samping x sabar nak tgk dia jadi pengantin, x sabar jugak nak jumpa kawan-kawan mentrek lama kt sana... 6-7 tahun yg lepas...hissshhh byk kenangan dgn geng2 nie.. dulu masing2 terkinja-kinja lagi..sekarang semua dah ada life sendiri, dtg dgn husband and anak.. ohh my god sy sudah tuaaa...huhuhu.... kiranya dah mcm perjumpaan reunion secara x langsung la...





ohh seblm terlupa, aku masih blum finalis nak pakai baju apa??... adeii...




Kad Undangan majlis Pernikahan - 15hhb Julai.







Kad Undangan Majlis Resepsi Farah Diana - Unik kad nie, bentuk kipas..senang nak kipas bila panas kat sana nanti..hehehe..



3 comments:

Puteripisces said...

akak sy mude remaja lagi yer...sbb tu sy datang sorg jer...hehehe

Cempaka... said...

hahaha puteri kira membesar la jugak tu..dulu akak kenal ko masih dalam status student IPT lagi..sekarang dah kerja gomen pun, dah ada kerjaya pun..

Puteripisces said...

membesar badan ek..hehe