21 June, 2011

Nak Belajar Telepati dgn Professor X..

Salam sejahtera semua.. agak2 paham tak dgn tajuk entry di atas nie... Ermm dah tgk X-Men yg latest nie ni tak??.. zaman2 Professor X dgn Megneto muda-muda dulu... Actually aku bukan nak story pasal movie X-Men nie.. aku nak story pasal ilmu-ilmu berkenaan dgn Telepati nie... Gerak hati, blh baca fikiran orang lain.. kenapa aku je yg nak belajar ye??? rasanya bukan aku sorang kut, kalau bleh orang lain pun nk belajar sama kalau ada course nie kat mana-mana... Kenapa aku nak belajar??.. paling tepat sekali sebabnya ialah aku nak belajar ilmu telepati sewaktu memandu secara khususnya... Memanduan kat Malaysia terutama kat KL nie sgt2 la mencabar ya.. walaupun nak klik punat signal tu just tekan je tapi beramai sgt yg guna agaknya.. suka2 bwk kereta dlm 30-40km sejam.. suka2 berhenti park kete tetiba tepi jalan tanpa signal.. masuk simpang suka2 hati, keluar simpang x tgk kenderaan dari main road... agak sakit hati ok kalau kena mcm nie... almost everyday aku kena pemandu yg sewel mcm nie buat jalan mcm dia org je bayar road tax..orang lain jalan free agaknya... leh sakit jantung jugak terkejut kadang2... kalau pun diorang x sayang nyawa, ingat2 orang lain.. nanti kalau kita terlanggar salah kan kita pulak sondol kete dia dari belakang dah dia suka2 berhenti sapa suruh, bukan kita tahu nak baca fikiran pemandu kenderaan-kenderaan kat depan kita kan?.... tu yg kadang-kadang aku rasa nak belajar ilmu telepati dari Professor X tu, senang sikit aku nak tahu apa yg ada dalam fikiran driver2 kat depan aku tu, dia nak behenti ke nak masuk simpang ke boleh aku stanby awal2 kan..


agak-agak boleh tak??

No comments: