12 April, 2011

Filem CUN....

Korang dah pergi tgk filem CUN?.. hehehe aku secara tak dirancang telah menonton CUN mlm tadi.. boleh??.. lama x buat kerja gila... Actually tak terniat pun nk tgk filem nie sebenarnya.... ada jugak aku baca komen kat blog2 orang lain, kat paper pasal filem nie, tapi x berbekas kat hati pun nak pergi tgk... alih2 smlm ptg pasal bosan kerja semua dah submit..sementara nk mula buat project baru, aku pi la jalan2 kat youtube tgk trailer cerita2 yg bakal keluar tertgk la trailer CUN and few scence yg ada dlm youtube ni.. langsung terminat nak pi tgk... bila pikir2 hubby tak suka nak tgk cita macam nie..ermm abis tu nak ajak sapa ya??.. langsung teringat cik Zeti kita cz dia fans Remy Ishak and tunangnya x kan tgk cita mcam nie.. so langsung contact2 buat appoinment... zassssssssss mlm nya sampai la kitaorang berdua di panggung....








Kesimpulan yg aku boleh katakan


mengenai filem nie.. Filem ni bergenre komedi romantik... memang sempoi habis la... sakit perut gak gelak.. x rugi aku ajak Zeti pg tgk.. suka.suka.. mulanya aku x paham gak kenapa ada gambar kerbau dlm poster utama filem CUN nie.. rupa-rupanya dia watak utama dlm filem nie selain dari Remy & Maya.. dari awal cerita sampai habis ada kerbau nie... oh ya nama kerbau ni Kembang.. aku rasa dia je kut kerbau yg di pakai kan listik, eye shadow & reben..hehehe.. kalau korang nk tgk rupa kerbau kena makeup pi la tgk filem nie... and sekalung tahniah jugak buat Remy Ishak cz berjaya menjadi orang utara dgn baiknya... kalau kita x tahu dia actually orang Melaka kita akan ingat dia orang Utara.. loghat2 dia menjadi.. and watak dia pun sebagai pemuda kampung.. memang sempoi gila la la... seorang yg panas baran tetapi penyayang... scence dia marah2 kat pasar malam tu... mcm real sian Manis... Maya pulak sebagai Luna, Seorang selebriti yg lari dari KL kerana feedup dgn life popular dan di khianati cinta bfnya watak Jehan Miskin... 'padan muka aku, dulu aku buru gosip sekarang gosip yg buru aku'... hehehe.. but Maya sweet la dlm nie, dgn fesyen kampung moden sebab dia lari so x bwk baju byk, campur2 la baru orang kg, cam comel je pakai kain batik... and Jehan memang sengal dlm filem nie... menjadi gila sengal nya sampai kan aku tgk pun adeii penyampah...




Apa2 pun x rugi tgk cerita ni, korang pergi la tgk... memang 'chomelll' laaa... hahahaa...



Apa2 pun (lagi sekali ;p) enjoy the song k, from OST filem CUN.... ;)http://youtu.be/4qHB83dkxac




mood hari nie : sangat baik.... senyum dari pagi tadi..asyik ingat sence2 dlm CUN hehehe.. (bengonggg daahh)...

No comments: