30 March, 2011

Yehaaa dah daftar kelasss...

Yehaaa dah daftar nak masuk kelas.. x sabarnyaa.. jgn salah paham je kawan-kawan aku bukan daftar kelas nak sambung belajar.. tapi aku daftar utk masuk kelas jahit manik... hehehe.. suka..suka... oleh kerana nak hilang kan serabut di kepala nie leh la aku alihkan fokus kat manik sekarang kan??.... almaklum la aku sgt jeles tau tgk orang pakai baju manik lawa-lawa tapi aku tak mampu nak hantar kat orang buat so kena la belajar sendiri....


x sabar x sabarnya... dari pagi td duk tgk gambar2 corak manik jee kat goegle nie.... hehehe...dah la x de basic apa pun pasal manik..tah boleh khatam ke tak 40 patern corak manik ni...adeii.. harap2 menjadi la hasil tangan ku nanti... huhuhu.. doakan ye kawan-kawan.... cerita di belakang tabir sewaktu kelas Sabtu nie aku updatekan next week kat sini nanti tau... ;)


mood hari nie : sangat terujaaa... yehaaaaaaaaa....

3 comments:

Puteripisces said...

nnt boleh lah antar baju kt akak suh jahit manik...tp upah jgn mahal2 yaaa....hehehehe

Cempaka... said...

boleh2... harga kawan2 double.. hehehe... ;p takde lah..

Puteripisces said...

amboi..kalo double kne amik skali ngan upah jahit baju la...heheheeh...