14 July, 2010

hollaa..

Assalamualaikum.. hola semuaaaa....

yiba.yiba.. musim bola dah habisss... walaupun oren kalah, tapi kalah last minit.. x pe.. boleh di terimaa.. ehh tetiba story bola ni kenapa pulak.. aku kan memang x suka bola nie... saje je nak buat mukadimah entry, dah seminggu x masuk sini kannnn, cz musim bola baru berlalu.. tak kan nak cerita perang parlimen mansur UPSR dgn PMR pulak kan.. (apa yg aku merepek nie)..adeii..

Ok lah terus ke mengumuman asal... just nak bg tau disini, bahawasanya aku akan dapat adik ipar secara official..hahaha... selama ni lum official ke?? adeiiii... Alhamdullilah majlis merisik Bro Nadzry telah selamat berlangsung pada Sabtu lepas... so kalau tak de aral melintang, majlis b'tunangnya pada Nov this year and langsung nya pd Nov next year... so aku dah full kenduri pada Nov ni ok ye kawan2... adik sendiri awal bulan, my bf nikah hujung bulan Nov.. so tgh2 ada sapa nak isikan jadualll???...


Cuma aku x tahu nak buat apa dgn majlis adik sendiri ni.. hehee.. kalau orang yg dah kenal dia sure tahu perangai dia kan.. dia ni 'berseni' sendiri. tangan dia ni lagi lembut dari aku, hehehe...... everything nak buat sendiri.... dia ada plan sendiri, aku nak tanya lebih2 pun aku takut... so tunggu dia bukak mulut je kalau2 ada benda nak tolong... kalau aku nak mencelah mana2 takut dia x puas hati pulak... so abg kalau nak akak tolong ckp je ye... kami sendiri membantu..cewahh...

ermmm nak story pasal aku tak in few days back???... ermm x payah la yek..x de apa yg intresting sgt... kita sambung cita in next entry je la k..byee.....

No comments: