21 July, 2010

Anyonee???

Tak tahu knp lately aku teringin nak makan steamboat.. memandangkan makanan jenis nie x sesuai nak makan2 sorang, lebih sedap ramai2... kenalah aku ajak orang lain.... kalau jenis yg blh makan sendiri... dah lama aku beli makan sorang2... tapi kan kalau pg makan steamboat sorang2, karang orang yg lalu lalang pelik pulak tgk aku makan sorang2 mcm tu.....

so aku....

ajak la kawan bff... = x tahu mcmmana nak balik mlm nanti..
ajak kawan ofis... = x senang..bla..bla.. tgh bulan.bla.bla..
ajak kawan2 lain.. = dah ada appoinment...
ajak lagi member lain.. = x reti mkn steamboat pulekkkk... alacate ada tak???.. adeii..
ajak adik sepupu.. = dah busy sampai hujung minggu...
ajak adik sendiri... = ko nak belanje kee?? aduhhhh...
ajak husband... = minggu depan laa.. minggu ni x dapat.... x leh sabar???

tiba2 terasa x de orang yg boleh temankan aku skrg... i'm loneelyyyy... (ooover pulakkk)

.....wuaaaaaaaaaaaaaaaaa... sadissssnyaaa.. nak ajak makan pun susahh.... huhuhuhu.. :(

No comments: