25 January, 2010

Resah..

Semalam lewat pukul 12 tgh malam baru aku sampai ke rumah... seharian driving sendirian ke Gemas-Hospital Segamat Johor-Seremban-Kl... naik lenguh kaki ku... nasib adik lelaki ku tak de lesen kalau tak dah lama aku suruh dia yg sambung drive, husband ku x dapat balik cz x de orang gantikan dia di tempat kerja.... Atok ku masih dalam wad ICU akibat strok sabtu lepas, sekarang masih koma lagi.... Doktor kata harapan tipis... Aku berserah segalanya.... sebak tgk wajah nenek ku smlm di hospital... Gara takut aku menangis depan dia, lantas aku borak dgn pak su ku....
Sekarang masih samar2 lagi keadaan nya.. ayah ku benarkan aku kembali kerja hari nie, tapi dgn pesanan supaya semua bersedia utk segala kemungkinan... Aku hanya harapkan yg terbaik buat Atok dan semua... :(

No comments: