12 January, 2010

Berakhirnya Appraisal 2009..

helloo.. Tajuk entry kali ni ialah appraisal, penilaian kerja. kawan2 yg lain dah sudah ke?... semlm berakhir sudah appraisal utk sepanjang tahun 2009 buatku. Bermakna penilaian buat ku dgn segala kerja, tingkah laku ku di ofis ni sepanjang tahun lepas.... ermmm alhamdullilah segala komen yg aku terima berbentuk positif dari segi kerja, improvement (peningkatan skill) sampai lah ke komen berkenaan emosi. senang cerita panas baran ku.... kalau kawan2 yg ada baca blog ni, diorang akan tahu mcmana perubahan yg aku cuba lakukan di awal2 tahun 2009 dulu. CZ 2008 adalah tahun 'panas' buatku... sapa x pernah kena smash dulu... semua kena.. kat ofis pun exec ke tak exec, manager ke tak manager semua pernah kena 'jerit'... Tapi alhamdulillah... tahun 2009 byk mengajar aku erti kesabaran... lebih pandai mengawal emosi ku di ofis... Bos aku pun komen yg aku dah x marah2 mcm thn2 sebelum nya..dan dgn selamba aku katakan padanya yg aku dah 'baik' tahun nie..hahaha... angkat bakul bebbb.... Secara keseluruhannya, aku puas hati dgn komen yg di berikan pada ku utk tahun 2009.. Hopely aku dapat kekalkan pretasi kerja utk tahun2 yg mendatang ni walaupun x kira di mana jua aku berada nanti.

ermm satu lagi... ada yg paling best sekali..... MY INTERNET LINE WILL BE BACK SOON... wahhhhhhhh sukaaaaaaaaa... My bos dah approved kan borang internet ku, now just matter a time. kena tunggu IT department sambungkan balik line...so i will be blogger dgn lebih kerap lagi... ok tak?... yg penting dapat 'merayap' balik ke semua blog yg dah aku tinggalkan...huhuhu... can't wait......

No comments: