26 February, 2009

Tukar Selera...

Helloo.... tetiba i'm tinking to change my color of house... my living room, my room and my kitchen.... hehehe.. tetiba je tgk rumah mcm boring..... rasa mcm nak tukar semuaaa sekali yg ada kat dlm tu....boleh takkk??.. kalau ada orang sponsor jawapannya tentulah boleh kan??.... hehehe.... oleh kerana tak de.... so kita kena pikir tukar step by step dulu..... aku pikir nak tukar cat bilik tidur dgn ruang tamu.... ermm color2 pilihan is warna2 lembut... terpikir light purple plus pink... angahhh ok tak???.... and i'm tinking to change cabinet dapur gak... dah terlalu uzur aku tgk... mcm nak roboh je rasanya... almaklumlah warisan keluarga tuuu.... sejak aku dari primary school lagi cabinet tu.... ;). and aku nak tukar langsir jugak. langsir tu pun dah bertahun x bertukar, cz my family sibuk utk decorate rumah kat Seremban je 2-3 thn nie, so rumah di Ampang ni, all recycle onee..... skrg oleh kerana aku dah duduk sendiri di sini tanpa family, so aku patut buat ikut citarasa aku kan?? betul tak?....btw, pendapat korang kan, aku beter cat dulu ke or pilih kain langsir dulu??... mana yg patut duluuu???. lastly (for now lahh, hehe).. nak kena beli cadar lagi satu set.... tu pun kena change jugak... duk recycle benda yg sama je.....
ermmm.... byk nya nak tukarrrr... banyak nya duit hang cempakkaaa.... hahaha... ;).... rasanya ni azam utk tahun nie lah kut... kena setle semua changes nie before raya this year... i hope dapat laa..... ;p. doa2kan yekk..... peace.. ;p

No comments: