15 January, 2009

Geng 6 Cokelat SRKSS...

Tiba2 teringat geng2 sekolah rendah ku... gara2 begku kena ragut dulu, habis semua alamat dgn nom.telefon dlm nya hilang terus...sampai sekarang aku lost contact dgn semua kawan2 di sekolah rendah dahulu.... buat warga2 Sekolah Rendah Kebangsaan Salak South, KL sessi UPSR 1992... sekiranya ada yg tersinggah di laman nie, dan masih mengenali diri ini... kalau tak keberatan sila tinggal kan jejak disini ya...terima kasih.....


kalau dulu ambik gambar mesti ala2 muka skima2 semuanya...hehehe... bak kata sorang abang tu... ni gambar pasport la nie dik...hahaha.. ni sewaktu kelas ku, 6 Cokelat baru menerima hadiah sempena menang sukan telematch antara kelas2... xtvt lepas UPSR la nie...apa lagi...hehehe.... agak2 korang, blh cam ke muka ku yg mana satu...hehehe... tittttttttttt..... ;p

2 comments:

khusairi said...

hi..aku tak tau mase bile name ko tukar jd cempaka.setau aku xde budak kelas aku name tu,aku rase la ko ni kalau tk faradiba,mesti normala..pepehal tu x penting,yg pasti ko ni mmg buudak kelas aku,mesti penah kena rotan pendek cikgu wong man,aku mintk tlg contact aku di talian 013-2929676 pasal dah lame x dengar cite budak kelas anak buah cikgu omar ni

Cempaka... said...

OMG... aku x sangka ada orang jumpa blog nie??... no wonder dlm follower aku ada nama khusairi yg aku x kenal..kau try klik x lepas... pernah la jugak kena rotan... x kan lupa penangan rotan mr.wong tu... cempaka nama samaran je...