12 January, 2009

Akhirnya selesai musim yg heatic...

Assalamualialaikum... lama x coretkan sesuatu dlm ni.... may be x de idea nak tulis apa atau terlalu letih dgn situasi semasa yg aku sedang hadapi kini...

Semalam genaplah 4 kali weekends ku berjalan bertandang... habis sudah semua rumah saudara belah ku, kini just tinggal 3 rumah di belah suami ku yg masih berbaki... semuanya di Johor... so kena tunggu turn aku balik Johor la cuti raya cina nie...... tapi agak lega cz yg belah ku dah selesai... mcm2 cerita yg dengar mengenai kenduri ku....mcm minuman dan makanan yg dah di masukkan dlm perut ku sepanjang berjalan tour family nie....adeii.... cuma yg agak melucukan gara2 aku dan husband ku di serang sakit perut kerana makanan.... dia x biasa dgn makanan2 pedas masak lemak cili padi di bahagian keluargaku, and aku pulak cukup tak minat dgn mee rebus & mee bandung..... akhirnya dua-dua end up kena sakit perut........... hahaha... tp kata husband ku, bukan selalu musim makan2 nie...hehehe... naik senak perut di buatnya....
ermmm pagi nie, kepala still pusing2 lagi, x cukup rehat... masih ada aroma nescafe di meja ku utk terus membangunkan aku utk hari nie....hehehe... tapi alhamdulillah, this week aku dapat berehat dgn tenang, harap2nya.... amin.
12hb Januari 2009. Ada apa dgn hari nie??.... Hari nie genap sebulan usia perkahwinan ku. Gara2 Husbandku nak celebrate jugak mlm tadi, aku terlepas siaran langsung program di mana Farah jadi MC....huhuhu... rasanya ni 1st program aku lepaskan kerana dah ada tanggungjawap...hehehe... apa cerita ya kawan2??...sapa yg tgk malam tadi??..... wan apa cerita kat event kat murai.com??...dapat trekk....???... ermmm lama dah x update apa2 di website kan?.... kesibukkan masing2 membataskan segalanya utk xtvt kelab skrg.... Aku harap ianya tak kan dibiarkan sepi terlalu lama... hope so...
ok lah, nak mula kan kerja semua.... in case ada story baru, aku sambung kemudian k.... adios... ;p

No comments: