29 September, 2008

Salam Aidilfitri...

Salam Aidilfitri...

Tahun nie tahun terakhir aku berpuasa, beraya secara solo..... teringat kata2 ku pada adik lelaki ku tatkala aku memujuk dia supaya balik seremban awal dgn ku..... aku berikan alasan... kerana ni kali terakhir aku boleh balik awal ke rumah keluarga ku... mungkin2 tahun2 berikutnya ko kena la balik awal gantikan akak.... akak sure tahun pertama sangkut dia rumah mertua... mungkin terasa dgn kata2 ku.... puasa kali nie cukup sebulan dia bangun pagi teman kan ku bersahur... berbuka dgn ku kalau ada kelapangan sure dia berbuka di rumah, kadang2 siap bwk gf dia memeriahkan suasana, hehehe.... teringat tahun2 sebelum nie, adik ku yg sorang nie paling liat bangun sahur... tapi tidak tahun nie, tiap sahur pun dia ada mood nak berborak, adeii aku pulak kadang2 tak tertahan mata nak layan bercakap dgn dia pagi2 hari nie...hehehe..... pagi nie lepas sahur dia dah sibuk mengemas beg baju... satu lagi perkara yg jarang dia buat...selalunya dah nak gerak baru dia nak siap...... lambat laun dia tetap ku tinggalkan utk dia berdikari sendiri..... kelak tiada kakak mu di sisi lagi utk kamu mengadu.... ermm balik seremban malam ni selepas berbuka.... x sabar nya... fikiran ku bukan lagi dgn kertas2 kerja di ofis nie.. huhuhu.. nak balikkkkkkkkkkk..... ;p. kepada mereka2 yg memandu, berhati2 di jalan raya.

ok lah.. di kesempatan ni, nak mohon maaf kepada sesiapa sahaja yg mengenali diri ini sekiranya ada salah dan silap perlakuan, perikata, penulisan atau apa sahaja... Mohon Ampun dan Maaf.


SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI.

Maaf Zahir Batin.

No comments: